سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
اژه ای

رئیس قوه قضاییه در هنگام ورود به استان اصفهان به مقام شامخ یکی از شهدای گمنام ادای احترام کرد.

ه گزارش خبرگزاری حوزه در اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای صبح امروز طی سفر استانی خود در صدر یک هیئت عالی قضایی وارد استان اصفهان شد.

رئیس قوه قضائیه با حضور بر سر مزار یکی از شهدای گمنام، به مقام شامخ این شهید و تمامی شهدای گلگون‌کفن ایران اسلامی ادای احترام کرد.

دیدار با تولیدکنندگان و صنعت‌گران، دیدار با اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه حل اختلاف و صلح و سازش، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان اصفهان، حضور در جلسه شورای اداری و همچنین بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع این مشکلات، از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان اصفهان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در بدو ورود ورود به اصفهان با اشاره به این که استان اصفهان در زمره استان‌های برخوردار کشور است گفت: آنگونه که شایسته مردم اصفهان است، هنوز نتوانسته‌ایم به این مردم متدین و انقلابی و شهیدپرور این استان خدمت کنیم.

وی افزود: استان اصفهان دارای ۲۲ دادگستری و ۱۳ بخش قضایی است که این مراکز و مراجع قضایی دارای مشکلات و کمبودهایی از لحاظ کادر قضایی و اداری هستند، لذا  بر مبنای تدابیر اتخاذ شده تا شهریور و مهر سال آتی، به مقدار ضرورت کارمند و قاضی به مراکز و مراجع قضایی استان اصفهان تزریق خواهد شد.

رئیس قوه قضاییه با بیان این که در استان اصفهان مسائل و مشکلاتی از لحاظ داخل شهر بودن زندان‌ها وجود دارد عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد اقداماتی را در راستای انتقال زندان ها به خارج از شهر انجام دهیم. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ابراهیم ایران پور مبارکه IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    0 0
    باسلام وعرض تبریک بمناسبت ایام شعبانیه وخیر مقدم به ریاست محترم قوه قضائیه وهیئت همراه .امید آنست که ریاست محترم قوه قضائیه با فرستادن هیئتی به شهرستان مبارکه به عملکرد خانم......کارمند شورای حل اختلاف در زمینه صدور اشتباهی اجرائیه های این شورا واطاله دادرسی که در این زمینه بوجود می آید رسیدگی نمایند .( اسامی محفوظ است )
  • ابراهیم ایران پور مبارکه IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    0 0
    شهرستان مبارکه اصفهان با داشتن قریب به یکصد وپنجاه هزار نفر جمعیت در شصت کیلومتری استان اصفهان ودر مجاورت دهها کارخانه صنعتی وتولیدی واقع گشته .این شهرستان با داشتن قریب به یکصد نفر دکزل وداشتن دو ساختمان قضایی دادگستری ودادسرا وهشت شعبه شورای حل اختلاف یکی از شهرستانهای مطرح در استان اصفهان بوده که با میریت جناب آقای حبیبی ریاست محترم دادگستری شهرستان مبارکه وجناب آقای مصطفی کافی دادستان محترم دادسرای عمومی وانقلاب بحمدالله توانسته کارنامه قابل قبولی از خود داته باشد .متاسفانه تعداد محدودی که تعداد آنان به انگشتان دست نمی رسد از وکلای دادگستری وقوه قضائیه با گرفتن حق الوکاله های نامتعارف وعدم درج وابعی حق الوکاله ها در وکالت نامه های تنظیمی موجبات نارًایتی عمومی را فراهم کنموده .جا داد د ر این میان با فرستادن هیئتی به شهرستان مبارکه وبررشی حق الوکاله ها ووکالت نامه های تنظیمی از سوی آقایان .....خانم .... از وکلای دادگستری مبارکه اقدام لازم را بعمل آورند ( اسامی محفوظ است )