جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
امام جمعه موقت کنگان

حوزه/ امام جمعه موقت کنگان با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان، گفت: دشمن بدنبال دین هراسی، قم هراسی و تعطیلی مدارس و توقف رشد علمی دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام مهدی حیدری امام جمعه موقت کنگان در خطبه‌های این هفته شهر کنگان، اظهار داشت: عدم ثبات قیمت‌ها مردم را اذیت کرده که لازم است مسئولان برای آن چاره اندیشی اساسی کنند.

امام جمعه موقت کنگان افزود: کسانی که در حوزه اقتصادی، تولید و خدمات اقتصادی تلاش می‌کنند، نوعی جهاد است و دارای پاداش بزرگی هستند، در این شرایط و به رغم دشواری‌ها باید صبور بود و در برابر ناملایمات و سختی‌ها کفران نعمت نکنیم.

حجت الاسلام حیدری در ادامه با تبریک هفته منابع طبیعی و با تأکید بر درختکاری و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر کاشت درخت مثمر، گفت: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، مساله حفظ محیط زیست از مهمترین مسائل کشور است.

امام جمعه موقت کنگان با تشکر از شهرداری‌های کنگان و بنک در کاشت درخت نخل به عنوان یکی از بهترین درخت‌ها، گفت: کاشت درختان غیر میوه‌دار نیز می‌تواند در تولید چوب اثرگذار باشد، این اقدام می‌تواند در کمک به غیر تک محصولی بودن اقتصاد کشور که نگرانی رهبری است، کمک کند.

وی به جریان مسمومیت دانش آموزان در کلام رهبر معظم انقلاب به عنوان یک فاجعه بزرگ اشاره کرد و با عنوان اینکه مقام معظم رهبری بر اشد مجازات عاملان این جنایات تأکید کردند، گفت: دشمن بدنبال دین هراسی، قم هراسی و تعطیلی مدارس و توقف رشد علمی دانش آموزان است.

حجت السلام حیدری در ادامه با گرامیداشت ۲۲ اسفند روز شهدا و تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، گفت: یکی از صفات مهم و آموزه‌های دین و قرآن و روایات که باعث ترس دشمن شده، موضوع شهید و شهادت است.

امام جمعه موقت کنگان به موضوع و اهمیت دعا در آیینه قرآن و روایات اشاره کرد و یادآور : دعا نه تنها عبادت است، بلکه از برترین عبادت‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha