سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
آیت الله علماء، در دیدار  بسیج جامعه زنان سپاه نبی اکرم (ص)

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به نقش زنان در دفاع مقدس و پس از آن، دوران کرونا، حضور گسترده در راهپیمایی ها و ...، تصریح کرد: خانم ها نقش اساسی را در کشور داشته و دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در دیدار بسیج جامعه زنان سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه، گفت: حضور زنان در تمام رخدادهای کشور حائز اهمیت و مورد تأکید است.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه با استناد به بیانات امام راحل که خطاب به بانوان «چهارمردان» قم فرموده بودند «شما رهبران نهضت هستید»، گفت: این سخن امام راحل مفهوم بلندی دارد، زیرا امروز بعد از گذشت چهل و چهار سال از انقلاب حضور زنان در تمامی صحنه ها نیاز کشور است.

وی با اشاره به نقش زنان در دفاع مقدس و پس از آن، دوران کرونا، حضور گسترده در راهپیمایی ها و ...، تصریح کرد: خانم ها نقش اساسی را در کشور داشته و دارند.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه به نقش آفرینی بانوان در بسیج اشاره کرد و افزود: امروز بسیج خواهران می درخشد و در هیچ‌کجای دنیا مشابه ندارد. همین حضور آگاهانه در بسیج است که انقلاب پابرجا و استوار مانده است و نقش بانوان بسیجی در این عرصه بی بدیل است.

در ابتدای این دیدار برخی از بانوان بسیجی به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha