جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
کد خبر: 1076104
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
اراک

حوزه/به مناسبت روز بزرگداشت شهدا برنامه سلام شهید در مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (سلام الله علیها) اراک برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز به مناسبت روز بزرگداشت شهدا برنامه سلام شهید در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) اراک برگزار گردید. در این برنامه خانم فرشته احمدی از همسر شهدای دفاع مقدس خاطراتی را پیرامون زندگی شهید و نحوه شهادت همسرش عنوان کرد.

در این مراسم که با حضور طلاب برگزار شد از خانواده طلاب شهید مدرسه با اهدای هدیه و گل تجلیل و تقدیر به عمل آمد. حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک:

به مناسبت هفته درختکاری کاشت نهال با حضور مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) - اراک و کادر و تعدادی از طلاب انجام شد.

خانم حاج محمد حسینی کاشت درخت را حرکتی پر برکت دانست و بیان کرد: بحمدالله چندین سال کاشت نهال در حیاط این مدرسه علمیه انجام می شود.

وی تصریح کرد: طلابی که فضای مناسب برای کاشت نهال را دارند این مدرسه آمادگی دارد که نهال را در اختیار طلاب قرار بدهد .

چند خبرکوتاه از مدارس علمیه استان مرکزی

موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول (س) ساوه :

با همکاری دبیر کانون هلال احمر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها و معاونت فرهنگی این موسسه و مسئولین و کارکنان اداره هلال احمر شهرستان ساوه، مراسم کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در منطقه دریاچه تفریحی ساوه برگزار شد. در این مراسم تعداد ۲۵۰ اصله نهال انار کاشته شد.

چند خبرکوتاه از مدارس علمیه استان مرکزی


به همت معاونت پژوهش موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول( سلام الله علیها) ساوه در روز بزرگداشت شهدا کتب تألیفی اساتید موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول ساوه، حجت الاسلام سالاری باجگانی و حجت الاسلام شمس الدین به کتابخانه و طلاب این موسسه اهداء گردید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha