پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر | دیدار هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با آیت الله العظمی نوری همدانی

حضرت آیت‌الله نوری همدانی گفتند: خدمت به طلاب و فضلای حوزه علمیه، خدمت به امام زمان (عج) است؛ چراکه ایشان سربازان امام زمان (عج) می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در بیت معظم له انجام شد، اظهار داشتند: خدمت به طلاب و فضلای حوزه علمیه، خدمت به امام زمان (عج) است؛ چراکه ایشان سربازان امام زمان (عج) می باشند.

ایشان جایگاه مجمع نمایندگان را بسیار مهم و تأثیرگذار دانستند و گفتند: ارتباط با بزرگان و جلسات با طلاب بسیار حائز اهمیت است و باید نخبگان حوزوی را به جامعه معرفی کنید تا جامعه اسلامی با افراد نخبه و برگزیده بیش از گذشته آشنا شوند.

این مرجع تقلید خاطرنشان ساختند: باید فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب به روحانیون، فضلا و مراکز حوزوی گزارش شده و اطلاع رسانی مناسبی صورت بپذیرد.

معظم له در پایان ابراز داشتند: دعا می کنیم این دوره از مجمع نمایندگان طلاب، دوره ای درخشنده برای حوزه های علمیه باشد.

خدمت به طلاب، خدمت به امام زمان (عج) است/ طلاب نخبه را به جامعه معرفی کنید

همچنین در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با تبیین جایگاه مجمع نمایندگان طلاب و با اشاره به فعالیت نمایندگان مجمع، این مجمع را نهادی یادگار به جا مانده از امام امت دانست و گفت: مجمع نمایندگان طلاب که به امر امام راحل ایجاد شده و با تأکید رهبر معظم انقلاب، استمرار یافته، امروز مفتخر است که نهمین دوره خویش را آغاز کرده و با تلاش مضاعف و روحیه جهادی، مسائل، طرح ها و ایده ها را پیگیری می نماید.

وی مجمع نمایندگان را بازوی مشورتی مدیریت حوزه دانست و از فعالیت نمایندگان طلاب در هدایت تحصیلی، ارائه طرح های تأثیرگذار در رفع مشکلات طلاب و فضلا، برگزاری همایش ها و ... گزارشی ارائه داد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب در پایان گفت: رسالت اصلی مجمع نمایندگان، ارتباط با شورای عالی حوزه، ارتباط با جامعه مدرسین، ارتباط با بیوت مراجع عظام تقلید و ارتباط با طلاب و فضلای حوزه و همچنین حلقه وصل بین بدنه حوزه با مدیریت حوزه های علمیه است.

خدمت به طلاب، خدمت به امام زمان (عج) است/ طلاب نخبه را به جامعه معرفی کنید

خدمت به طلاب، خدمت به امام زمان (عج) است/ طلاب نخبه را به جامعه معرفی کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha