پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
حجت‌الاسلام عبادی / هرمزگان

حوزه/ امام جمعه بندرعباس گفت: درخواست دارم که یک نقشه جامع از جزیره هرمز پیش بینی شود تا تمام فعالیت‌های عمرانی و سایر خدمات  مطابق با آن پیش رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امروز در آیین بهره‌برداری از ۱۱۵۰ پروژه عمرانی در جزیره هرمز، با تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، با بیان اینکه مردم جزیره هرمز شایسته خدمات دهی فراوان هستند، اظهار داشت: مردم جزیره هرمز در دفاع مقدس ۴۰ نفر شهید برای انقلاب تقدیم کرده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: مردمی که در دفاع از حریم ولایت در خط مقدم هستند و رهبر معظم انقلاب نیز در فرمایشات خود نیز تأکید بر توجه ویژه به مردم هرمز دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: درخواست دارم که یک نقشه جامع از جزیره هرمز پیش بینی شود تا تمام فعالیت‌های عمرانی و سایر خدمات مطابق با آن پیش رود.

وی به دو دغدغه مهم مردم جزیره هرمز اشاره کرد و گفت: اگر مسکن و اشتغال مردم حل شود، ریل طبیعی زندگی مردم نیز به جریان می‌افتد.

امام جمعه بندرعباس در ادامه با تشکر از ساخت ۱۰۰ واحد مسکن در جزیره هرمز توسط نیروی زمینی سپاه، یادآور شد: با این اتفاق متقاضی جدید مسکن رو به کاهش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: از طرف مردم و خودم از برداران نیروی زمینی سپاه و قرار گاه مدینه منوره سپاه و همه دست‌اندرکاران واگذاری مسکن به مردم جزیره هرمز تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: سپاه همیشه در شرایط سخت از سیل تا زلزله، بصورت جهادی در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha