پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام حامدی

حوزه/ در آستانه عید نوروز و فرارسیدن ماه مبارک رمضان نشست تخصصی قرارگاه اساتید انقلابی و طلاب جهادگر پردیسان با موضوع «معنویت و حضور روحانیت در جامعه» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، این نشست با حضور امام جمعه پردیسان، مدیران گروه های جهادی، ائمه جماعات و کنشگران فعال اجتماعی حوزوی برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حامدی، امام جمعه پردیسان، ضمن تأکید بر توجه ویژه به استفاده و بهرمندی کافی از روزهای پایانی ماه شعبان، اظهارداشت: مهمترین رسالت حوزه و روحانیت نقش هدایت گری است. علم و معنویت از ویژگی های برجسته شما عزیزان است.

وی افزود: امروز حوزویان بیش از هر زمان دیگری باحماسه حضور و چهره علمی و معنوی خود میتوانند مسائل و مشکلات آحاد جامعه را در سطوح مختلف گره گشایی کنند که ماه مبارک بهار این امر مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی بیان کرد: طلاب جهادی با خلاقیت و همت والایی که دارند با تأکیدجهاد تبیین با الگو و الهام گیری از سیره اهل البیت(ع) بصورت تبلیغ چهره به چهره و همچنین گفتگو های صمیمانه درایام تعطیلات و ماه مبارک در میهمانی ها در مساجد، اماکن عمومی مانند بوستانها، مراکز خرید و ...گره های ذهنی مخاطب امروز را باروشنگری و روحیه جهادی که دارند باز کنند.

در ادامه نیز، حجت الاسلام محمدباقرعلیزاده، مدیر قرارگاه جهادی و موسسه روشنا در سخنانی اظهارکرد: باموقعیت مکانی و حضور فضلای انقلابی که پردیسان در دل خود جای داده، این محله به عنوان یک شهرک علمی معنوی در کشور و در دنیا مطرح است.

وی تأکید کرد: این مجموعه فاخر دارای ۱۷گروه و کمیته تخصصی جهادی است که در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، تربیتی و...فعالیتهای مسأله محور و گسترده درعرصه اجتماع دارد که ایام نوروز و ماه مبارک را اوج فعالیتهای این مجموعه جهادی در کشور بویژه منطقه پردیسان دانست.

گفتنی است: در ادامه حاضرین که همگی از جهادگران فعال حوزوی بودند به تبادل نظر، ارائه راهکار و گفتگو پیرامون موضوع مورد بحث پرداختند و در پایان نیز از جهادگران نمونه تقدیرویژه به عمل آمد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha