یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تودیع و معارفه

حوزه/مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با حضور سردار مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، طی مراسمی با حضور سردار مهدی کبیری‌پور جانشین فرمانده سپاه استان قم، مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) قم معرفی شد.

سردار مهدی کبیری‌پور در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) قم اظهار داشت: در ابتدا باید از زحمات سرگرد پاسدار سیدمحمد حسن یزدی‌نژاد کمال تشکر را داشته باشم که انصافاً کارنامه موفقی در این مسئولیت داشتند و امیدواریم این مسیر در مدیریت جدید نیز ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به توانمندی‌هایی که در استان قم وجود دارد، بیان داشت: هنرمندان توانمندی در استان قم وجود دارد که در زمینه‌های مختلف هنری فعالیت می‌کنند که نشان از پتانسیل بالای این استان در زمینه هنر است.

گفتنی است: در این مراسم از زحمات ۳ساله سرگرد پاسدار سید محمدحسن یزدی نژاد در بسیج هنرمندان استان قم تقدیر به عمل آمد و سرگرد پاسدار یاسر محمدی به‌عنوان مسئول جدید این سازمان معرفی شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha