پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
امام جمعه موقت دیر

حوزه/ امام جمعه موقت دیر گفت: انتظار مردم متدین و شهید داده کشور این است که مسئولین بیش از پیش به فکر مسئله حجاب و عفاف در جامعه باشند و دغدغه و مواضع قوی داشته و تدابیر لازم بیندیشند و با افراد اندکی که با قصد هنجارشکنی کشف حجاب می‌کنند، برخورد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام ابراهیم بحرانی امام جمعه موقت دیر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر دیر، با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س)، اظهار داشت: این بزرگ بانوی جهان اسلام، ام المومنین، ام الائمه و ام الاسلام است و یکی از دلایل پایداری اسلام در مقطع ابتدای اسلام، خدمات مالی و حمایت ایشان است.

وی با گرامیداشت ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران، افزود: این روز از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ما است و نجات این کشور فقط در سایه اسلام و جمهوری و نظام اسلامی امکان پذیر است.

امام جمعه موقت دیر، با بیان اینکه موضوع سخنرانی مقام معظم رهبری در ابتدای سال، تحول بود، عنوان کرد: منظور ما از تحول، تغییر نقاط ضعف به قوت است و باید ضعف‌ها و توانایی‌ها را با هم ببینیم و برای رفع عیوب تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: منظور دشمن از ایجاد تحول در ایران، تغییر قانون اساسی و ساختار نظام اسلامی است و درست نقطه مقابل آن چیزی است که ما می‌خواهیم و عده‌ای هم در داخل همان حرف‌ها را تکرار می‌کنند.

امام جمعه موقت دیر، با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی، یعنی استکبار و صهیونیست با هویت جمهوری اسلامی مخالف هستند، تأکید کرد: هدف دشمن حذف همه چیزهایی است که مردم را به یاد انقلاب و اسلام می‌اندازد.

وی ابراز کرد: با تلاش مسئولین و استقامت انقلابی مردم و مسئولین، کاستی‌ها و کمبودها برطرف می‌شود و ایران اسلامی هر روز قوی‌تر از دیروز خواهد شد و دشمنان این نظام و مردم و مملکت که این روزها خودشان به جان هم افتاده‌اند، هر روز ذلیل‌تر خواهند شد.

حجت الاسلام بحرانی، با اشاره به روز طبیعت، یادآور شد: با توجه به تقارن این روز با ماه مبارک رمضان، افراد به گونه‌ای برنامه‌ای ریزی کنند که هم به تفریحشان برسند و هم حرمت ماه رمضان و ارزش‌های دینی و اسلامی پاس داشته شود.

وی با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع)، ابراز کرد: تا در این دنیا هستیم، با انفاق، توشه‌ای برای آخرت خود بفرستیم.

امام جمعه موقت دیر، با تقدیر از دولت و وزارت کشور بابت صدور بیانیه درخصوص عفاف و حجاب و دفاع از آمران به معروف و ناهیان از منکر، گفت: انتظار مردم متدین و شهید داده کشور این است که مسئولین بیش از پیش به فکر مسئله حجاب و عفاف در جامعه باشند و دغدغه و مواضع قوی داشته و تدابیر لازم بیندیشند و با افراد اندکی که با قصد هنجارشکنی کشف حجاب می‌کنند، برخورد شود.

وی با اعلام اینکه دشمن برای خانواده‌ها، زنان و دختران ما برنامه‌ریزی کرده است، بیان کرد: دشمن در قضیه کشف حجاب، در کنار اهداف ضد ارزشی، هدف‌های دیگر از جمله دو قطبی سازی و ایجاد شکاف اجتماعی بین حاکمیت و مردم و مأیوس کردن جامعه انقلابی را دنبال می‌کند.

حجت الاسلام بحرانی، با بیان اینکه دشمن با جنگ ترکیبی به میدان آمده است، عنوان کرد: در جریان مسائلی که در حوزه عفاف و حجاب به‌وجود آمده است، درباره همه افراد نمی‌شود به یک دید عمل کرد، عده‌ای ضعیف الحجاب و دنبال تنوع و خودنمایی هستند و فریب تبلیغات دشمن را خورده‌اند و گروهی نیز که اندک هم هستند، عامدانه کشف حجاب می‌کنند و هدفشان کج دهنی به ارزش‌های دینی، اسلامی و نظام اسلامی است که باید بدون هیچ مسامحه‌ای با گروه دوم برخورد شود.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال این است که تعداد اندک هنجارشکنانی که کشف حجاب می‌کنند را به عنوان اکثریت القا کند تا جبهه مومن و انقلابی را منفعل کند، در حالی که ما می‌دانیم قاطبه مردم متدین هستند.

امام جمعه موقت دیر، بیان کرد: حقیقت مردم و دختران و پسران ما همان جمعیتی است که در تشییع پیکر شهید سلیمانی حضور داشتند و در شب‌های قدر شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha