سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
دوره های آموزشی موسسه کلامنا

حوزه/ موسسه علمی پژوهشی کلامنا دوره های آموزشی پژوهش کاربردی (مقاله نویسی و روش تحقیق) و مروری بر نرم افزارهای نور را به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان سال جاری برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، موسسه علمی پژوهشی کلامنا دوره های آموزش پژوهش کاربردی(مقاله نویسی و روش تحقیق) و مروری بر نرم افزارهای نور را به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان سال جاری برگزار می کند.

این موسسه بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، دوره آموزش پژوهش کاربردی(مقاله نویسی و روش تحقیق) را با حضور استاد مهدی نیک آفرین از ۱۴ تا ۲۰ فروردین ماه و همچنین دوره مروری بر نرم افزارهای نور به صورت کاربردی را با حضور استاد شریفی از ۲۶ الی ۳۱ فروردین ماه سال جاری از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۴:۳۰ روزهای ذکر شده در محل این موسسه برگزار می کند.

مکان برگزاری این دوره ها، در محل موسسه واقع در خیابان شهید هاشمی نژاد مشهد، بین هاشمی نژاد ۹ و ۱۱، موسسه معارف اسلامی خواهد بود و شرکت در این دوره برای پژوهشگران و علاقه مندان منوط به ثبت نام می باشد.

علاقه مندان، پژوهشگران، طلاب، اساتید و ... جهت شرکت در این دوره می توانند تا در پیامرسان ایتا به آیدی @Mohammad-۷۵۸۵ پیام ارسال نمایند؛ ضمنا داشتن لپ‌تاپ و نصب نرم افزارهای آفیس و نور ضروری است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha