پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
دیدار هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با آیت الله خاتمی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: رسیدگی به امور طلاب و فضلا بر همگان لازم بوده و از جمله عبادات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سید احمد خاتمی در دیدار رئیس و نواب رئیس مجمع نمایندگان طلاب که در محل دبیرخانه خبرگان رهبری برگزار شد، ضمن تبریک به اعضای هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب، این مجمع را یادگار ماندگار امام خمینی (ره) توصیف کرد و گفت: این مجمع به امر امام راحل ایجاد شده است تا ارتباط طلاب و فضلا با جامعه مدرسین حفظ گردد.

وی دستاوردهای مجمع نمایندگان طلاب را قابل تحسین دانست و بر حفظ این دستاوردها تأکید کرد.

عضو هیأت رئیسه خبرگان رهبری ابراز داشت: هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب در هر فصل، دیداری با جامعه مدرسین داشته و برای نمایندگان طلاب و فضلا نیز دیدار سالانه داشته باشید.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: رسیدگی به امور طلاب و فضلا بر همگان لازم بوده و از جمله عبادات است.

آیت الله خاتمی در پایان جلسه برای موفقیت هیأت رئیسه جدید آرزوی موفقیت نمود.

توصیه آیت الله خاتمی به هیئت رییسه مجمع نمایندگان طلاب

همچنین در این دیدار که با حضور حجج اسلام والمسلمین موسوی و سعیدی به عنوان نواب رئیس مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب نیز ضمن ارائه گزارشی از روند جلسات مجمع نمایندگان طلاب و فضلا، ارتباط مجمع نمایندگان با جامعه مدرسین را ارتباط فرزند و پدری دانست و گفت: مجمع نمایندگان طلاب بدون ارتباط با جامعه مدرسین شناخته شده نیست.

وی دغدغه نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم را دغدغه رفع مشکل معیشتی و هدایت تحصیلی طلاب و فضلا عنوان کرد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب گفت: باید از نمایندگان معزز ولی فقیه در مراکز استان ها و علمای شناخته شده بلاد جهت پشتیبانی از طلاب منطقه خود که مقیم قم هستند، استمداد بجوییم.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در پایان گفت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلا در آینده برای پیشبرد مطالبات مقام معظم رهبری و سایر مراجع و بزرگان حوزه با اعضای خبرگان، نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه، جلسات استانی برگزار خواهد نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    2 0
    برادر بزرگوار ارتباط فرزند و پدری را شما باید با طلاب و فضلایی که انتخابتان می کنند داشته باشید نه با جامعه مدرسین! آنان هم تشکلی محترم و قابل استفاده هستند اما شما منتخب طلاب و فضلا هستید و آنان منتخب طلاب و فضلا نیستند. جایگاتان را چقدر کم انگاشتید!!!
    • متضایف IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      0 0
      منتخبان نسبت به طلاب پدری معنوی دارند و نسبت به اساتید جامعه مدرسین، پسری معنوی. أب علمک یادت رفته؟! انتخابات فی نفسه نه ارزش دارد و نه ارزش آور. در صورت انطباق باشد مشروع است و الا فلا.