جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
حسین چاهبندی

حوزه/ رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان دیّر گفت: سال گذشته با همکاری خوب مردم عاشق اهل‌بیت(ع) شهرستان دیّر، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نذورات جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حسین چاهبندی مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان دیّر عصر پنجشنبه در گردهمایی اعضای این ستاد در حسینیه سیدالشهداء سپاه شهرستان دیّر، اظهار داشت: مهم‌ترین مأموریت ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، توسعه اعتاب مقدسه و بازسازی امام زاده‌ها در کشور عراق است که ایران اسلامی گام‌های بلندی در این زمینه برداشته است.

مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان دیّر، راه‌اندازی مواکب را از دیگر مأموریت‌های این ستاد عنوان کرد و افزود: این موکب‌ها در حال حاضر به عنوان یک ستاد برای مقابله با بحران‌های مختلف آماده خدمات رسانی هستند.

وی با بیان اینکه از ۹۵ موکب استان بوشهر، ۳۵ موکب در کشور عراق است، بیان کرد: موکب بیت الزهرا(س) شهرستان دیّر از سال ۹۶ در عراق مستقر شده که در ایام اربعین پذیرای بیش از ۱۰ هزار زائر ایرانی و خارجی است.

چاهبندی با اعلام اینکه ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان دیّر از ستادهای برتر در استان بوشهر است، گفت: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهر دوراهک با جمع آوری بیش از ۶۰۰ میلیون تومان نذورات مردمی به عنوان ستاد برتر در سال ۱۴۰۱ در استان بوشهر انتخاب شده است.

وی افزود: سال گذشته با همکاری خوب مردم عاشق اهل‌بیت(ع) شهرستان دیّر، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نذورات جمع آوری شد.

مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان دیّر گفت: این ستاد در کنار مأموریت‌های محوله در زمینه‌های دیگر نیز فعال است و سال گذشته ۵۶۵ میلیون تومان برای هزینه‌های آشپزخانه و خرید سرم و اکسیژن به بیمارستان امام هادی(ع) شهرستان دیّر کمک کرده و ۱۱۰ جفت کفش نیز بین دانش آموزان بی‌بضاعت توزیع کرده است.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از مأموریت‌های ما استقرار موکب در کرمان در ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که از محل کمک‌های مردمی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha