شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
دوراهک

حوزه/ در آیینی با حضور مسئولین شهرستان دیّر، از ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهر دوراهک به عنوان ستاد برتر استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس خیاط رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهر دوراهک، امروز در آیین تجلیل از ستاد برتر در استان بوشهر، اظهار داشت: خداوند این توفیق را نصیب ما کرده تا در مسیر اهل‌بیت (ع) حرکت کنیم و عشق آنها را در قلب و جان خود داشته باشیم.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهر دوراهک با بیان اینکه کسب ستاد برتر استانی، مدال افتخاری برای مردم دوراهک و همه افرادی است که از شهرهای دیگر با ما همکاری کردند، افزود: سال گذشته بالغ بر۹۰۰ میلیون تومان نذورات مردمی توسط ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات دوراهک جمع آوری شد.

ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات دوراهک، ستاد برتر استانی شد

وی گفت: این کمک‌ها نه تنها در شهر دوراهک بلکه با اعتمادی که مردم به ما داشتند در شهرهای دیگر نیز جمع آوری شد و ماندگاری این کار تا قیامت برای همه کسانی است که در این عرصه کمک کردند.

خیاط به سایر فعالیت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهر دوراهک اشاره کرد و یادآور شد: نزدیک به ۱۸۵ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین را به دست مستمندان رساندیم.

وی خاطرنشان کرد: این ستاد در زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز اقدامات خوبی انجام داده است.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهر دوراهک به عنوان ستاد برتر استان در سال ۱۴۰۱ تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha