دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
السيد صفي الدين

حوزه/ حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین گفت: صهیونیست ها باید بدانند که تلاش برای رسیدن به مقاصد خود با هدف قرار دادن مقدسات کل منطقه را ملتهب می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی "حزب الله" در مراسم یادبودی در مجتمع امام مجتبی (ع) در محله سنت ترز در حدث لبنان گفت: اگر صهیونیست ها معتقدند که می توانند مسجد الاقصی را هتک حرمت کنند باید بدانند که تلاش برای رسیدن به مقاصد خود با هدف قرار دادن مقدسات یا هدف قرار دادن مسجد الاقصی برای تخریب یا سوزاندن آن یا تضعیف همه مقدسات ما کل منطقه را ملتهب می کند.

وی افزود: بیت المقدس تنها نیست و مقدسات در فلسطین تنها نیستند و در پشت این مقدسات صدها میلیون مسلمان هستند که همیشه آمادگی کامل برای جانفشانی در راه مسجد الااقصی را دارند.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: بنابراین امروز شرایط این است که همه کسانی که مسیر عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل، سازش و فریب و دروغگویی به امت اسلامی و عربی را پیش گرفتند، باید در سیاست های خود تجدید نظر کنند.

حجت الاسلام صفی الدین بیان داشت: مردم آنها را به زبان خواهند آورد، زیرا ملت اسلامی و عربی در کنار مسجد الاقصی و با قدس هستند، کسانی که به صهیونیست‌ها اطمینان دادند و آنها را تشویق کردند که جرأت کنند به مسجد الاقصی و نمازگزاران و معتکفان حمله کنند، آنها باید بدانند که هرکس در تهاجم دشمن، به آن اطمینان خاطر دهد، شریک این تجاوز است و مسئولیت دارد و در پیشگاه خداوند متعال باید پاسخگو باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است که این رویدادها مناسبت و فرصتی باشد برای تاکید مجدد بر گزینه مقاومتی که امت ما به آن نیاز دارد، ما در فلسطین و لبنان به آن نیاز داریم. ما در تمام نقاط رویارویی با دشمنان به آن نیاز داریم تا امت ما امتی قوی، توانا و صبور باقی بماند که آینده خود را می سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha