دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: قرارگاه عفاف و حجاب و مسئولان مرتبط باید با برنامه در این زمینه کار کنند چون دشمن با برنامه وارد این عرصه شده است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین(ع)، اظهار داشت: شخصیت این امام بزرگوار دارای جمیع جهات عالیقدر انسانی است و تاریخ نگاران و تاریخ پژوهان ایشان را عین عدل، اینان، تقوا و اخلاق عنوان کرده اند که باید در همه ابعاد زندگی برای رسیدن به سعادت و کمال از حضرت علی(ع) پیروی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اهمیت شب های قدر، افزود: قرار گرفتن مردم در کنار یکدیگر و دعایی که می کنند مایه نزول رحمت الهی می شود.

وی خواستار برنامه ریزی و تلاش جهادی مسئولان برای تحقق شعار سال شد و بیان کرد: تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» به الزاماتی همچون حمایت از تولیدکنندگان به ویژه شرکت های دانش بنیان، ایجاد اشتغال پایدار و مبارزه با فساد نیاز دارد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه برای عبور از مشکلات اقتصادی باید براساس دانش اقتصاد و با برنامه حرکت کنیم، گفت: میدان برای جوانان و شرکت های دانش بنیان فراهم شود و مسئولان تلاش جهادی کنند و مبارزه با فسادی به صورت جدی دنبال شود.

وی با بیان اینکه حجاب یک قانون و حکم شرعی است و بی حجابی حرام شرعی و سیاسی است، ادامه داد: کشورهای استعمارگر دنبال ترویج بی حجابی هستند و اکنون فرهنگ بی حجابی برای ایجاد مشکلات اخلاقی در جامعه ترویج می شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یادآور شد: قرارگاه عفاف و حجاب و مسئولان مرتبط باید با برنامه در این زمینه کار کنند چون دشمن با برنامه وارد این عرصه شده است.

وی ادامه داد: اگر به درستی به جامعه بگوییم که چه کسانی پشت ترویج فرهنگ بی حجابی هستند، افرادی که بی حجابی می کنند دیگر این کار را انجام نمی دهند چون بسیاری از این افراد اهل ایمان و اخلاق هستند و برای تبیین ارزش فرهنگ حجاب نیاز به کارهای فرهنگی و ایجابی است که مسئولین آن هم مشخص هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha