پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه پلدشت

حوزه/ امام جمعه پلدشت گفت: انتخاب شعار اقتصادی، به معنای بی‌اعتنایی به مسائل اجتماعی و فرهنگی نیست، چرا که مشکلات اقتصادی بر سایر مسائل تاثیر می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه پلدشت با اشاره به سالروز شهادت حضرت علی(ع) و شب‌های قدر، اظهار داشت: مجوز راه صراط در آخرت، محبت به حضرت علی(ع) است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی با مسئولان، تصریح کرد: خدمت به خلق الله یکی از وظایف مهم مسئولان است و لازم است تا تمام توان خود را در راستای پیش برد اهداف به‌کار گیریم.

امام جمعه پلدشت اضافه کرد: انتخاب شعار اقتصادی، به معنای بی‌اعتنایی به مسائل اجتماعی و فرهنگی نیست، چرا که مشکلات اقتصادی بر سایر مسائل تاثیر می‌گذارد.

وی با بیان اینکه مهار تورم در کنار رشد تولید، امکان پذیر است، عنوان کرد: امیدواریم مردم و مسئولین برای تحقق شعار سال به همدیگر کمک کنند، چراکه شعار سال را باید تمام مدیران و مسئولان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها محقق کنند.

حجت الاسلام طالبی، تصریح کرد: باید اولین اولویت مسئولین، مبارزه با فساد اقتصادی باشد.

امام جمعه پلدشت با اشاره به حوادث اخیر در رژیم صهیونیستی، گفت: خروج مردم رژیم غاصب از منطقه و پیام‌های تبادل شده در بین مسئولان این رژیم، نشان از محو این رژیم در آینده نزدیک دارد.

امام جمعه پلدشت با اشاره به مسئله حجاب، تصریح کرد: حجاب یک امر شرعی برای مسلمانان است و در قانون اساسی به آن اشاره شده و عده‌ای که ناخواسته از نقشه شوم دشمنان حمایت می‌کنند وظیفه داریم تا واقعیت را برای آن‌ها تبیین و تشریح کنیم.

وی افزود: مسئولان و نخبگان باید با برنامه و ایده‌های جالب، نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به انتخابات پیش روی در اسفندماه، گفت: همه مسئولان وظیفه دارند زمینه حضور با شکوه در انتخابات را فراهم کنند.

انتهای خبر. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha