پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
سش

حوزه / امام جمعه کاشان گفت: همانطور که رئیس جمهور در دیدار کارگزاران با رهبر معظم انقلاب کارهای انجام شده را بیان کرد، مسئولان شهرستان کاشان نیز باید فعالیت‌ها و خدمات انجام شده را برای مردم بیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع)، به اهمیت بهره‌مندی از شب‌های قدر اشاره کرد و اظهار داشت: هر سه شب را تضرع می‌کنیم، ولی شب سوم به دلیل ادعیه‌های آن با شب‌های دیگر تفاوت دارد.

وی، تصریح کرد: هرچه می‌توانیم باید برای اتصال با امام زمان(عج) با خواندن دعای خاصه آن حضرت، سوره مبارکه قدر و کمک رسانی به افراد فقیر و مستمند، در شب بیست و سوم سرمایه گذاری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با اشاره به جنگ بدر، خاطرنشان کرد: آنقدر جنگ بدر مهم بود که بنابر آنچه در دعای ندبه بیان شده است، یکی از عوامل انحراف از ولایت امیرالمومنین(ع)، کینه‌های دشمن از جنگ بدر است.

وی، به شهادت رساندن صیاد شیرازی‌ها و همدانی‌ها و لاجوردی‌ها را نمونه‌هایی از کینه‌های دشمنان حضرت علی(ع) در زمان کنونی عنوان کرد و گفت: کینه منافقین در سال ۸۷ نسبت به شهید صیاد شیرازی به خاطر قهرمانی‌های ایشان در عملیات مرصاد بود که برایشان آتش جهنم ایجاد کرده بود.

امام جمعه کاشان، به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام اشاره کرد و یادآور شد: همانطور که رئیس جمهور در دیدار کارگزاران با رهبر معظم انقلاب کارهای انجام شده را بیان کرد، مسئولان شهرستان کاشان نیز باید فعالیت‌ها و خدمات انجام شده را برای مردم بیان کنند.

وی به فرمایشات بشارت آمیز مقام معظم رهبری پیرامون پیچ تاریخی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب، فرمودند، پیچ تاریخی که قبلا گفتم با سرعت به نفع جبهه مقاومت و متحدان جمهوری اسلامی در جهان در حال حرکت می‌باشد.

امام جمعه کاشان، ضمن قدردانی از خدمات آمران به معروف و ناهیان منکر کاشان در ایام تعطیلات نوروزی، به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بی‌حجابی‌ها در کشور برطرف می‌شود اشاره کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، جبهه دشمن رو به ضعف است که یک نمونه آن این است که اسرائیلی که برای آمریکا خیلی محبوب و مهم بود، نتوانسته تظاهرات ۲۰۰ هزار نفری این کشور را کنترل کند و جلوی از هم پاشیدگی اتحاد عربی را بگیرد.

وی به ناتوانی آمریکای در توقف قدرت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: هدف‌گذاری آمریکا در ایجاد مانع برای دستیابی ایران به قدرت هسته‌ای صلح آمیز ناکام ماند، به طوری که در حال حاضر غنی سازی ۶۰ درصد داریم.

امام جمعه کاشان، اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف را نشأت گرفته از خون شهدا، ایثارگری جانبازان و آزادگان سرافراز کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: صبر و استقامت خانواده معظم شهدا، جانبازان و مجاهدت‌های ابوترابی‌ها و یارانش بود که به ما اقتدار داد.

وی، بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: مردم کاشان همراه با مردم سراسر کشور به منظور کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی، همچون سنوات گذشته با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در روز جهانی قدس، حضوری پررنگ خواهند داشت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha