یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسین ابراهیم طه - همکای اسلامی

حوزه/ حسین ابراهیم طه، نسبت به هرگونه تلاش برای تغییر وضعیت تاریخی و حقوقی اماکن مقدس اسلامی و مسیحی در قدس هشدار داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسین ابراهیم طه، دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نسبت به هرگونه تلاش برای تغییر وضعیت تاریخی و حقوقی اماکن مقدس اسلامی و مسیحی در قدس شریف به ویژه مسجد الاقصی هشدار داد.

در جلسه فوق العاده کمیته اجرایی این سازمان که امروز شنبه به درخواست اردن و فلسطین برگزار شد، حسین ابراهیم طه بر رد و محکومیت شدید این سازمان با تمامی سیاست ها و اقدامات اشغالگرانه اسرائیل که هدف آنها از بین بردن هویت قدس الشریف است، تأکید کرد.

وی ادامه داد: این مسجد بخش جدایی ناپذیر از سرزمین فلسطین اشغالی و پایتخت کشور فلسطین است و مسجدالاقصی به طور کامل، عبادتگاه پاکی برای مسلمانان است.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی تاکید کرد: تمامی تصمیمات و سیاست های رژیم صهیونیستی با هدف تغییر وضعیت جغرافیایی و جمعیتی شهر و تأثیرگذاری بر وضعیت تاریخی و حقوقی اماکن مقدس در آن فاقد اثر قانونی بوده و بر اساس قوانین بین المللی و قطعنامه های مربوطه سازمان ملل، بی ارزش و باطل تلقی می شود. .

دبیرکل "همکاری اسلامی"، رژیم اشغالگر اسرائیل را مسئول کامل عواقب جنایات و تخلفات جدی دانست که منجر به دامن زدن به خشونت و تنش و بی ثباتی امنیت و ثبات در منطقه می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha