دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر/ آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه دیّر

حوزه/ امام جمعه دیّر با عنوان اینکه دشمن می خواهد بی ثباتی و ناامنی در جامعه ایجاد کند، گفت: برای مقابله با دشمن باید از ارزش ها و مقدسات دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر صبح امروز در جمع پاسداران با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر، اظهار داشت: از فرصت شب های قدر به خوبی بهره برداری کنیم.

امام جمعه دیّر با بیان اینکه هدف دشمن از حمله با باورهای سیاسی و مذهبی ما ایجاد دوقطبی در جامعه است، افزود: یکی از ارزش هایی که امروز مورد هجمه دشمن قرار گرفته، مسئله حجاب است.

وی با عنوان اینکه دشمن می خواهد بی ثباتی و ناامنی در جامعه ایجاد کند، بیان کرد: برای مقابله با دشمن باید از ارزش ها و مقدسات دفاع کنیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به انتصاب فرمانده جدید سپاه شهرستان دیر، گفت: بنای سپاه پاسداران بر اساس ایمان و معنویت و تقوا است و نقش آفرینی در صحنه های مختلف و خنثی کردن نقشه های دشمنان باید هویت خود را حفظ کند.

امام جمعه دیّر خاطرنشان کرد: فرمانده سابق سپاه دیّر را فردی ولایی، ایمانی و مردمی بود و در دوران مسئولیت وی شاهد تقویت روحیه معنوی در این نهاد مقدس بودیم.

وی تأکید کرد: فرمانده جدید خدمتگزار و نوکر اهل بیت(ع) بماند و تقویت معنویت در سپاه و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کاری خود قرار دهد و مردم و مسئولین نیز از ایشان حمایت کنند.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: تکریم و تجلیل از افراد شایسته علاوه بر اینکه یک سنت حسنه است موجب می شود تا دیگران نیز نسبت به خدمت به نظام و انقلاب تشویق شوند.

تمام تلاش خود را برای خدمتگزاری به مردم انجام می دهیم

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا هم اظهار کرد: از مردم خوب و ولایی و مسئولین شهرستان دیّر که امروز در این مراسم شرکت کرده اند تشکر می کنم.

فرمانده جدید سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر با قدردانی از اعتماد فرمانده سپاه استان بوشهر در سپردن مسئولیت فرماندهی سپاه دیّر به او، افزود: تمام تلاش خود را برای خدمتگزاری به مردم انجام می دهم.

وی بیان کرد: انتظار داریم مسئولین ادارات و دستگاه های شهرستان دیّر همچون گذشته با سپاه سیدالشهدا(ع) همکاری و تعامل سازنده داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha