سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ |۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 11, 2024
محمدمهدی عزیززاده

حوزه/ قائم‌مقام سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: یکی از ضروری‌ترین بخش‌های نمایشگاه بخش مشاوره‌های قرآن بنیان است که به همین علت هم استقبال زیادی از آن صورت می‌گیرد.

محمد مهدی عزیززاده قائم‌مقام سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، در حاشیه بازدید از بخش مشاوره‌های قرآن بنیان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  در تهران، اظهار داشت: یکی از انتظاراتی که مردم در مراجعه به نمایشگاه قرآن دارند، ارائه مدل‌هایی برای حل مسائل آن‌ها است و در واقع نیاز داریم که در نمایشگاه، مبتنی بر آموزها و مضامین قرآنی بتوانیم محتوی سبک زندگی را برای مردم تشریح کنیم.

وی ادامه داد: متخصصان این حوزه برای آن چیزی که عامل اختلال در روابط فردی و اجتماعی است با استفاده از مفاهیم قرآن راه‌حل بدهند.

عزیززاده تأکید کرد: یکی از ضروری‌ترین بخش‌های نمایشگاه، بخش مشاوره‌های قرآن بنیان است که به همین علت هم استقبال زیادی از آن صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: البته سال‌به‌سال باید به شکل حرفه‌ای‌تری این بخش برگزار شود و علاوه بر موضوعات تخصصی که امسال به کار گرفته شده، تجربه این سال‌ها در طراحی‌های بعدی لحاظ شود و بازخوردی که از مخاطبان گرفته می‌شود در دوره‌های بعدی لحاظ شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha