پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1080942
۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
روز قدس

حوزه/ جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان لرستان با صدور بیانیه‌ای مردم را برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان لرستان با صدور بیانیه‌ای آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام و مردم را به حضور پرشور در این مراسم دعوت کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

«ما باید بدانیم مبارزه‌ برای آزادی فلسطین یک مبارزه‌ اسلامی است، یک مبارزه‌ همگانی است، یک مبارزه‌ عربیِ صِرف ‌نیست، این وظیفه‌ مسلمان‌ها است که در همه‌جای دنیا، به هر شکلی که می‌توانند، این مبارزه را، این فریاد را، این حرکت را ادامه ‌بدهند.‌» (مقام معظم رهبری (مدظله العالی))

روز قدس، روز خروش ملت‌های مسلمانان و آزادی‌خواه جهان علیه رژیم صهیونیستی است، رژیم منحوس و جعلی صهیونیست امروز با ازدست دادن متحدان خود در منطقه به اوج تزلزل و استیصال در تاریخ خود رسیده است.

روز قدس تجلی مبارزه با مستکبران جهانی و به تعبیر امام خمینی(ره)، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است که اینک بیش از پیش محقق شده است.

روز احیای روحیه ظلم ستیزی و نمادی از وحدت امت اسلامی در رویارویی با جنایات صهیونیسم جهانی است، این روز نشانگر عزم جدی مسلمانان ایران و جهان برای آزادسازی قدس از چنگ دژخیمان و رهایی مردم بی‌دفاع فلسطین از ظلم و آوارگی است.

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان ضمن دعوت به حضور پرشور مردم همیشه در صحنه لرستان، در راهپیمایی روز قدس، همگام با سایر اقشار ملت ایران و دیگر ملل اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس به تأسی از آرمان آزادی قدس شریف و چارچوب گفتمانی مقاومت، حمایت خود از آزادی قبله‌گاه اول مسلمین فریاد خواهیم زد و بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقتدای فرزانه‌مان حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) اعلام می‌داریم که با نهایت توان و تلاش خود در جهت اهداف صلح‌طلبانه و حمایت از مظلومان خواهیم کوشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha