چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
زاهددوست

حوزه/ امام جمعه خورموج گفت: این ایران اسلامی است که با رهبری حکیمانه رهبر دوراندیش خود راهبرد نیل تا فرات صهیونیست‌ها که قصد تصرف همه سرزمین‌های اسلامی در خاورمیانه را داشت به شکست کشاند و آنها را مجبور کرد در زندانی از حصارهای بلند بتنی و آهنین بمانند و زندگی جهنمی خود را تجربه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج امروز در خطبه‌های نماز جمعه خورموج، اظهار داشت: در سنّت خداوند پیروزی حق بر باطل است و بر اساس روایات، وعده خداوند در مورد غلبه کامل حق بر باطل، در زمان ظهور امام زمان(عج) محقق خواهد شد و عاقبت دنیا هم با ظهور و حکومت امام زمان، ختم به پیروزی حق بر باطل خواهد شد.

وی بیان کرد: اگر در مسیر حق و دفاع از حق، صبورانه استقامت کنیم امدادهای الهی به کمک ما می‌آید، این وعده قرآن است.

امام جمعه خورموج به روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: بدون تردید کلید مقابله با غده سرطانی رژیم صهیونیستی را امام راحل(ره) زد و از همان روزهای اول شروع نهضت اسلامی آن را شروع کردند و عامل الهام بخش و بیداری همه ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان حضرت امام(ره) و جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام زاهددوست بیان کرد: این ایران اسلامی است که با رهبری حکیمانه رهبر دوراندیش خود راهبرد نیل تا فرات صهیونیست‌ها که قصد تصرف همه سرزمین‌های اسلامی در خاورمیانه را داشت به شکست کشاند و آنها را مجبور کرد در زندانی از حصارهای بلند بتنی و آهنین بمانند و زندگی جهنمی خود را تجربه کنند.

امام جمعه خورموج به بخشی از اقدامات جمهوری اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: گفتمان دفاع همه جانبه از فلسطین و قبله اول مسلمین روز به روز در ایران اسلامی تقویت شده است، حمایت‌های مادی، معنوی و مستشاری، کنفرانس‌های بین المللی حمایت از فلسطین، ابداع و ترویج روز قدس، مخالفت با روند سازش و عدم به رسمیت شناختن اسرائیل، تقویت جنبش‌های اسلامی حماس و جهاد اسلامی و ارائه راهکار دیپلماتیک برای حل مسئله فلسطین، بخشی از اقدامات جمهوری اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند راه حل مسئله فلسطین، برگزاری انتخابات آزاد با حضور همه فلسطینی‌ها اعم از مسلمان، ‌یهودی و مسیحی است که در انتخابات آزاد شرکت کنند و سرنوشت فلسطین را رقم بزنند، جمهوری اسلامی تنها راهکار حل مسئله فلسطین را نابودی غده سرطانی اسرائیل و بازگشت همه سرزمین‌های اشغالی به فلسطینیان می‌داند و در راه تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

حجت الاسلام زاهددوست بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «هر جا هر ملتی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند، ما پشت سرش هستیم و کمکش می‌کنیم و هیچ ابایی هم از گفتن آن نداریم»، برای نابودی رژیم منحوس صهیونیستی زمان مشخص کرده‌ایم و آزادی غزه، جنوب لبنان، شکست‌های پی در پی از مسلمانان در جنگ ۳۳ روزه، ۵۰ روزه، ۸ روزه و ۶ روزه نمونه‌ای از تقویت جبهه مقاومت و عزم راسخ آنها برای پس گرفتن تمام اراضی اشغالی است.

وی عنوان کرد: تقویت جبهه مقاومت و بازگشت عربستان سعودی از مسیر اشتباه سالیان طولانی خود و تفاهمات جدید با ایران و یمن و سایر کشورها سم مهلکی برای رژیم صهیونیستی است، به‌طوری که تحلیل گران سیاسی خود اسرائیل وضعیت این رژیم را ئر بدترین وضعیت در طول تاریخ خود می‌دانند و اسرائیل را در لبه پرتگاه توصیف کرده‌اند.

حجت الاسلام زاهددوست با بیان اینکه امروز ترمیم رابطه با همسایگان به‌منزله فرو بردن خنجر به پیکر نیمه جان صهیونیست هاست، گفت: پنجه‌های قدرتمند مقاومت از سوریه، لبنان تا یمن و عراق با راهبری سپاه مقتدر قدس هر لحظه گلوی تل آویو را بیشتر می‌فشارد و به زودی جنازه متعفن اسرائیل را زیر لگد هایمان له خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha