شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
فرمان اجرایی امام هرمزگان

حوزه/ مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان گفت: ۶۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال تهیه شده و از امروز در بخش‌های کمتر توسعه یافته استان هرمزگان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان هرمزگان امروز در رزمایش همدلی و احسان که در بندرعباس برگزارشد، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به عید سعید فطر به همت گروه‌های جهادی توانستیم تعدادی از خانوارهای نیازمند را در مناطق کمترتوسعه یافته استان شناسایی کنیم.

وی افزود: طی این اقدام ۶۴۰۰ بسته معیشتی تهیه شده که شامل ۱۱ قلم ضروری معیشت، به ارزش ۵۰ میلیارد ریال بوده و از امروز نیز در بخش‌های کمتر توسعه یافته استان شروع به توزیع این بسته‌ها خواهیم کرد.

دانشمند، با اشاره به این که ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در این ایام توزیع مواد پروتئینی از جمله گوشت و مرغ را نیز در دستور کار قرار داشت، گفت: لازم به ذکر است به همت معاون اجتماعی ستاد فرمان امام(ره) در استان، تحقیقاتی در زمینه تکنولوژی آبزیان صورت گرفته تا بتوانیم مزارع پرورش آبزیان را از مسیر سنتی خارج و با دفع آفات و افزایش بازدهی به نتیجه و پیشرفتی مطلوب در زمینه پرورش آبزیان از جمله ماهی و میگو دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: از سایر برنامه‌های این ستاد توجه به تکنولوژی کشاورزی است، که بتوانیم بازدهی تولید مزارع کشاورزی و گلخانه‌ای را افزایش دهیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان هرمزگان، با بیان اینکه در حوزه ایجاد مهارت برای دانش آموزان اقداماتی صورت گرفته است، عنوان کرد: دایر شدن خانه‌های احسان در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی در محلات مختلف از سایر اقدامات این ستاد است.

وی ضمن قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار هرمزگان و دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های جهادی و اصحاب رسانه، گفت: در این مسیر، تنها همدلی مشهود است و لذا امیدواریم این جمع همیشه همراه و همدل ما بوده تا به اهداف مشترک دست یابیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha