شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
نماز عید فطر خمیر

حوزه / امام جمعه بندر خمیر با بیان اینکه مردم قدردان همه مجاهدان عرصه عفاف و حجاب هستند، گفت: در جنگ شناختی اگر مراقبت نکنیم در مسئله عفاف و حجاب رسانه‌های معلوم الحال دلسوزان انقلاب را مورد هجمه قرار خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که در گلزار شهدا خمیر (لشتغان) برگزار شد، اظهار داشت: در کتاب شریف من لایحضره الفقیه جلد اول صفحه ۵١٧، روایتی راهگشا برای مؤمنین در روز عید فطر بیان شده که بسیار دلنشین است، «ألا و إنَّ هذا الیَومَ یَومٌ جَعَلَهُ اللّه ُ لَکُم عِیدا و جَعَلَکُم لَهُ أهلاً، فَاذکُرُوا اللّه َ یَذکُرکُم وَ ادْعُوهُ یَستَجِب لَکُم/ امروز روز خواستن، دعا و مسئلت از خداوند است، مؤمنین باید او را بخوانند تا مطابق روایات اجابت گردد.»

وی با بیان اینکه یک ماه مهمانی حضرت حق بودیم و به واسطه این ضیافت اُنس باطن‌ها طاهر گردید، افزود: روز عید فطر روز دریافت مزد مجاهدت مؤمنین از خدای رحمان است و باید بر این امر شکرگذاری کرد.

خطیب نماز عید فطر خمیر بیان کرد: واژه جنگ شناختی، واژه پرکاربردی در گویش‌های رسانه‌ای و تریبون‌ها است، اما اگر همه ابعاد آن مورد توجه قرار نگیرد قطعا در این فضای غبارآلود، تحلیل‌ها و درک درستی را منتقل نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام صالحی با استناد به کلام رهبری در دیدار رمضانیه با شاعران، عنوان کرد : دشمن در جنگ شناختی، کلید واژه زن را بستری برای موج سواری قلمداد کرده است و غربی‌ها از زن ایرانی کینه دارند، چون اگر حضور بانوان نبود، انقلاب پیروز نمی‌شد و رهبر معظم انقلاب در این دیدار چه تعبیر همراه با تعظیم و تقدیسی نسبت با مقام شامخ زنان جامعه داشتند.

وی اظهار کرد: قطعا این حجم از حمله به بانوان عفیفه و مؤمنه جامعه نشانگر میزان اثرگذاری بالای آنان در مسیر حرکت انقلاب اسلامی است.

امام جمعه خمیر ابراز کرد: نگاه الهی محور و دین محور بانوان ایرانی در ضمن حضور فعال در عرصه‌های مهم سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گو و بدخواهان انقلاب است.

حجت‌الاسلام صالحی اضافه کرد: دشمن در انتقام خود از زنان مسلمان ایرانی تا تنزل آنان از جایگاه رفیع انسان سازی به یک کالای جنسیتی و تحریک کننده غرایض شهوانی و متلاشی نمودن کیان خانواده، نقشه‌های خود را ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه بانوان ایرانی در شکل‌گیری نظم نوین جهانی در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی نقش پر رنگ و الگویی را دارند، تصریح کرد: اگر در جنگ شناختی مراقبت نکنیم و عرصه تشخیص دقیق نباشد، ممکن است هنجارشکنی‌ها صورت فریبنده آزادی به خود خواهد بگیرد.

امام جمعه خمیر گفت: باید از اقدامات هوشمندانه و مجاهدانه فرماندهی کل نیروی انتظامی کشور تشکر کرد که ملاک و معیار خود را اجرای قانون و شرع قرار داده است.

حجت‌الاسلام صالحی یادآور شد: همه خدمتگذارانی که با آبروی خود در این میدان حضور دارند بدانند، مردم قدردان همه مجاهدان عرصه عفاف و حجاب هستند.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ شناختی اگر مراقبت نکنیم، رسانه‌های معلوم الحال دلسوزان انقلاب را مورد هجمه قرار خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha