شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
هاشمی نژاد

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر گفت: انقلابی که دارای نصرت الهی باشد در مقابل تهدیدات محفوظ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق ‌علیه‌السلام استان بوشهر عصر سه شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این سپاه گفت: انقلابی که دارای نصرت الهی باشد در مقابل تهدیدات محفوظ است.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را متولد شده‌ی تفکر انقلابی امام خمینی (ره) دانست و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متولد شده‌ی تفکر انقلابی امام خمینی (ره) است که با حرکت‌های خودجوش نیروهای غیور انقلابی تشکیل شد و از نظر تشکیلاتی در عرصه‌های متعدد انقلاب اسلامی تا به حال اقدامات چشم‌گیری را انجام داده است.

حجت الاسلام هاشمی، پاسداری از انقلاب اسلامی را مقدس خواند و اذعان کرد: شایسته است پاسداران انقلاب اسلامی، قدر وظیفه مقدس خود را با نهایت وجود بدانند زیرا اهدافی که آنها در کار خود دارند همان هدف الهی است که اباعبدالله الحسین علیه‌السلام برای آن شهید شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق ‌علیه‌السلام در ادامه افزود: پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از مکتب الهی از جان، مال، فرزندان، آبرو، پست و مقام خود می‌گذرند تا که پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلیش یعنی مهدی موعود (عج) برسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق ‌علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به برخی از شاخصه‌های پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهامت، پایه کار بودن، دشمن شناسی، بصیرت دینی، بصیرت انقلابی و دلسوزی از شاخصه‌های پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد.

حجت الاسلام هاشمی انقلاب اسلامی را دارای نصرت الهی دانست و بیان کرد: زمانی که انقلاب دارای نصرت الهی باشد دشمنان نمی‌توانند لطمه‌ای به آن وارد کننده همانند حادثه طبس که خداوند به وسیله مأموران طبیعی خود یعنی باد و شن عملیات دشمنانی را که می‌خواستند به این انقلاب مقدس لطمه بزنند خنثی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha