پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
امام جمعه موقت شهرستان نایین

حوزه/ امام جمعه موقت نایین گفت: چرا وقتی صحبت افزایش حقوق کارگران می‌شود، شاهد افزایش تورم هستیم درحالی که حقوق کارگر را افزایش می‌دهند که قدرت خریدش بیشتر شود نه اینکه اوضاع بدتر شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام امیر شفیعی امام جمعه موقت شهرستان نایین ضمن تبریک روز کارگر و تشکر از زحمات این قشر، اظهار داشت: در دین اسلام آمده است که حقوق کارگر را قبل از اینکه عرقش خشک شود بدهید، آن وقت چطور یک کارفرما بعد از گذشت چند ماه دستمزد نمی‌دهد، حتی شنیدن این موضوع هم سخت است.

وی افزود: چرا وقتی صحبت افزایش حقوق کارگران می‌شود، شاهد افزایش تورم هستیم درحالی که حقوق کارگر را افزایش می‌دهند که قدرت خریدش بیشتر شود نه اینکه اوضاع بدتر شود.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به تخریب حرم ائمه بقیع(ع) در روز هشتم ماه شوال، گفت: وهابیت در طول یک قرن گذشته با افکار متحجرانه و باطل و در مقابله با قرآن کریم و دستورات الهی، ظلم‌های بسیاری خصوصاً در حق شیعیان کرده‌اند و به اسلام ضربه زده‌اند.

امام جمعه موقت نایین تصریح کرد: امیرالمومنین(ع) در نامه ۵۳ نهج‌البلاغه به مالک اشتر می‌فرمایند، این دین در دست اشرار اسیر است و با هوای نفس خودشان آنچه که خواستند در دین اعمال کردند.

وی ادامه داد: الان هم عده‌ای هستند که می‌خواهند دین طبق میل آن‌ها باشد و به دین و دستورات خدا اعتراض می‌کنند، بجای اینکه در چارچوب دین و مطیع خدا باشند.

حجت الاسلام شفیعی با تأکید بر اینکه همه مسئولین باید به این نامه توجه کنند، خاطرنشان کرد: وقتی دین در دست اشرار قرار می‌گیرد، ابزاری می‌شود که عده‌ای به دنیا برسند.

امام جمعه موقت نایین اضافه کرد: طبق فرموده امام حسین(ع) مردم گرفتار دنیا هستند و دین‌داری لقلقه زبان شده و تا زمانی که معیشت‌شان بچرخد، دین‌داری می‌کنند و اگر مردم در فشار اقتصادی قرار بگیرند، یک عده جا می‌زنند.

وی اضافه کرد: برای برپایی دین باید چهار دسته به وظیفه خود عمل کنند، عالم به علم خود عمل کند، جاهل جهالت خود را رفع کند، ثروتمند در راه دین خرج کند و فقیر بر مشکلات خود صبر کند و دین را بر دنیا نفروشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha