پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
معلم

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (س) بشاگرد گفت: تربیت به معنای ایجاد تغییرات مطلوب در انسان، پروراندن قوای جسمی و روحی در انسان برای وصول رسیدن به کمال مطلوب می باشد که معلم در این امر نقش بسزایی دارد.

خانم فاطمه شهدادی معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) بشاگرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان با اشاره به نزدیک شدن ایام تکریم و بزرگداشت مقام معلم بیان کرد: از آن جا که در هر جامعه ای بسته به بینش ها و نگرش ها نوع خاصی از تربیت مورد نظر است، در جامعه ی دینی تربیت دینی مورد اهتمام متولیان امر تربیت است.

وی با بیان اینکه دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته‌ی معلم است اظهار کرد: پاسداشت معلم زمینه ساز ارتقا و پیشرفت جامعه است و همچنین نقش افرینی معلم موجب ارتقا خانواده و نسل آینده می شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) بشاگرد با تأکید براینکه شهید مرتضی مطهری یکی از شخصیت‌های مهم انقلاب اسلامی است افزود: شهید مطهری پشتوانه ای ارزشمند برای حوزه‌های دینی و علمی کشور می باشد

وی در پایان خاطر نشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب: جامعه ای که بر محور آموزش می چرخد، معلم مرکز آن دایره و محور آن حرکت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha