دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ماهنامه موعود

حوزه/ مجله موعود در بیست و نهمین سال فعالیت خود نشریه چاپی خود را با دسترسی سریع دیجیتال (QR CODE) روانه بازار نشر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شماره ۲۷۸ و ۲۷۹ ماهنامه فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی «موعود» ویژه‌نامه اردیبهشت ماه با امکان دسترسی سریع دیجیتال(QR CODE) منتشر شد.

در این شماره «ویژه‌نامۀ منبر تا نمایش» با مصاحبه‌هایی با فردین علیخواه و احسان شاه‌قاسمی و گفت‌وگویی با عبدالله بیچرانلو به مناسبت انتشار کتاب «شهره بر مناره» مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است.

همچنین اسماعیل شفیعی سروستانی مدیر مسئول نشریه موعود در سرمقاله نشریه مسئله تحیر و سرگشتگی بشر امروزی را در مقاله «عصر حیرت، عصر ندانم به کجایی آدمی» مورد بحث قرار داده و یادآور شده است: «احساس حیرت حاصل عجز و ناتوانی آدمی است در درک حقایق و معارف، حالتی از سرگشتگی به هنگام تفکر و تامل درباره راه خلاصی از بن‌بست‌ها و بحران‌ها و ناپیدایی مخرجی برای رهایی. بارزترین وجه حیرت را متعلق به آخرالزمان و سال های دیجور پیش از ظهور حضرت موعود می شناسند».

گفتنی است در بخش مقالات مهدوی این شماره درباره «واکاوی آیه فساد بنی اسرائیل»، «سیری در معارف مهدوی: خدا را این گونه بخوانید»، «حضرت حجت (عج) در بیان بهجت: غصه های امام عصر در ابتلائات شیعیان»، «بیدارگران اقلیم قبله»، «چاوش‌خوانان کاروان انتظار» «با منتظران خورشید»، «نقش امام مهدی (عج) در تحول اخلاقی ژرف و فراگیر انسان‌ها در عصر ظهور»، «حق واجب امام»، «یک جرعه نور» و «درنگ» را خواهید خواند.

از دیگر مقالات این شماره نیز می توان به «نامه‌ای از غزه»، «نقش سازمان جاسوسی یهود در فروپاشی لشگر امام حسن (علیه السلام)»، «شش ماه پایانی حوادث ماه های شعبان و رمضان» و «گزارش نشست یکصد و شصت و یکم فرهنگ مهدوی» اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha