سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ |۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 11, 2024
تبریز

حوزه/ کارگاه « پیوند میان نسلی در نظام تربیتی جامعه کنونی ایران » در مدرسه علمیه خواهران خسروشاه برگزار شد.A

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، کارگاه «پیوند میان نسلی در نظام تربیتی جامعه کنونی ایران» امروز با حضور و سخنرانی حجت الاسلام سجاد یوسفی استاد حوزه علمیه تبریز به همّت مدرسه علمیه خواهران خسروشاه با حضور طلاب طرح امین برگزار شد.

حجت الاسلام سجاد یوسفی استاد حوزه علمیه تبریز در این کارگاه با اشاره به رابطه مربیان طرح امین با خانواده و دانش آموزان گفت: گفت‌وگوی اعضای خانواده با هم در حل مشکل، بهترین راه حل و اعضای خانواده علاوه بر همخون بودن باید همدل هم باشند و اولین مرحله از شناخت، درک و هدایت کودکان، شناخت و درک خود است در واقع کودکان به همان مسیری که ما در واقع هستیم هدایت می شوند نه به آنچه که در ظاهر نشان می دهیم وگرنه نتیجه معکوس می دهد .

وی در ادامه به وظایف مربیان طرح امین از جهات روانشناسی همراه با پرسش و پاسخ اشاره کرد و گفت: مربیان ابتدا باید وظایف خود را شناخته و روی فعالیت های خود هدف گذاری انجام داده و دین داری را با جلوه ای جذاب به دانش آموزان معرفی کنند چرا که رفتن طلاب به مدرسه به معنای شناساندن خداست که بسته به توانایی هر مربی دارد که خدا را چگونه بشناساند همچنین مباحثی چون عدم ایجاد وابستگی بین مربی و دانش آموز و وجود شکاف و ایجاد پیوند بین نسل ها و آمار آن با مثال های ملموس و واقعی و.... اشاره داشت.

کارگاه «پیوند میان نسلی در نظام تربیتی جامعه کنونی ایران» برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha