جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
تصاویر / شورای همکاری حوزه و آموزش و پرورش همدان

حوزه / مدیر حوزه علمیه همدان، با تأکید بر اینکه معیشت کارگران و امنیت کاری از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه کارگری است، گفت: کارگران جهادگران عرصه اقتصادی و نیروهای مولّد هر جامعه‌ای هستند، بنابراین ضروری است تا دولت نگاه ویژه‌ای برای حل دغدغه‌ها و مشکلات این قشر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی امروز در جمع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج همدان و جمعی از فرماندهان بسیج کارگری همدان، با تبریک هفته کار و کارگر، اظهار داشت: امروز لازم است تا مسئولان و متولیان شنونده دغدغه‌ها و درد و دل‌های جامعه کارگری باشند.

وی با تأکید بر اینکه معیشت کارگران و امنیت کاری از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه کارگری است، گفت: کارگران، جهادگران عرصه اقتصادی و نیروهای مولد جامعه‌ هستند، بنابراین ضروری است تا دولت نگاه ویژه‌ای برای حل دغدغه‌ها و مشکلات این قشر داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه همدان، افزود: در شرایط سخت اقتصادی امروز، بار اصلی تولید کشور بر عهده قشر کارگر است و لذا در برابر تمام این زحمات و خدمات، وظیفه دولتمردان است که از این قشر به‌معنای واقعی کلمه حمایت کند.

وی با اشاره به اینکه از تولید باید به عنوان ستون فقرات کشور یاد کرد، گفت: در راستای تحقق شعار سال، لازم است تا نقش جامعه کارگری را به صورت ویژه دید، اما لازمه آن حضور کارگران با خیالی راحت در کار و به دور از هرگونه دغدغه است.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه جامعه کارگری پس از انقلاب اسلامی، در تمامی صحنه‌ها حضوری موثر داشته، مطرح کرد: در کنار ضرورت رفع مشکلات کارگران، باید مشکلات و موانعی که بر سر راه تولید کنندگان نیز وجود دارد، شناسایی و برطرف شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha