شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
نعمتی

حوزه/ در جلسه ستاد جذب و پذیرش حوزه علمیه استان بوشهر روش‌های تبلیغی برای جذب داوطلبان تحصیل در حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه ستاد جذب و پذیرش حوزه علمیه استان بوشهر صبح امروز با حضور مدیر حوزه علمیه استان و سایر اعضا برگزار و روند انجام فعالیت ها مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه جذب و پذیرش پرداخت.

وی با اشاره‌ به برخی اقدامات گفت: استفاده از ظرفیت مدارس، اساتید و مبلغین اصلی ترین کاری است که در امر تبلیغ صورت گرفته و از آنجایی که تبلیغات چهره به چهره موفق ترین روش در جذب بوده، امسال نیز برنامه ریزی خوبی در این راستا انجام شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه اقدامات قابل توجهی از سوی مدارس علمیه استان صورت گرفته گفت: علاوه بر این سعی شده تا از ظرفیت رسانه های استان در فضای مجازی استفاده شود تا مردم نسبت به پذیرش حوزه علمیه آگاه شوند.

سید حسین موسوی مسئول روابط عمومی حوزه علمیه استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای انجام شده در راستای جذب و پذیرش حوزه علمیه ابراز داشت: محتواهای تولیدی شامل تیزر و پوستر پذیرش حوزه علمیه جهت انتشار در خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تحلیلی ارسال شده و به طور گسترده توزیع شده است.

وی فضای مجازی در کنار تبلیغات چهره به چهره را از مهمترین روش‌های تبلیغی عنوان کرد و گفت: فضای مجازی یکی از ابزارهای مهم برای انتقال پیام است و ظرفیتی مناسب برای ترویج فعالیت های دینی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha