چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
اداره كل تبليغات اسلامي مازندران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امسال در استان مازندران، ۱۸۵ نفر از برادران و خواهران در سه رشته ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جز از قرآن کریم در دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی بابل حضور پیدا کرده و در آزمون شرکت کردند.

حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ساری با اشاره برگزاری هجدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم، اظهار داشت: دانش فراگیری علوم قرآنی، تعالی بخش رشد و توسعه زیست صحیح انسانی است، در میان گوناگونی‌های دنیای امروز، عده‌ای عاشقانه و خالصانه قلب خود را در معرض نور قرآن قرار می‌دهند که نکته بسیار ارزشمندی است.

وی با اشاره به آیات عصر ظهور، ادامه داد: یکی از گروه‌هایی که از حوادث منتهی به ظهور امام زمان (عج) در امان می‌مانند، انسان‌هایی هستند که قلب‌شان را در محضر قرآن قرار داده‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران تأکید کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، امروز قاریان، حافظان و حاملان قرآن، نسبت به مسایل پیرامونی خود بی‌تفاوت نیستند و جزو طلایه داران و مجاهدان جهاد تبیین بوده‌اند.

وی تصریح کرد: اولین مرحله هجدهمین دوره آزمون مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم، همزمان در سراسر کشور، امروز در مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام شریف تبار، با اشاره به رشد ۳۰ درصدی شرکت‌کنندگان در این آزمون، یادآور شد: امسال در استان مازندران، ۱۸۵ نفر از برادران و خواهران در سه رشته ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جز از قرآن کریم در دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی بابل حضور پیدا کرده و در آزمون شرکت کردند.

وی افزود: این آزمون هرسال برای اخذ مدرک معادل دیپلم، تا دکتری در اسفند ماه از طریق سایت تلاوت در سه رشته ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جز اعلام می‌شود، همچنین علاقمندان به حفظ قرآن کریم می‌توانند برای حضور در کلاس‌های تخصصی در این زمینه، به سازمان تبلیغات اسلامی شهرهای خود مراجعه کنند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha