پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1086067
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
جلسه طلاب و فضلای فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت

حوزه/ جلسه طلاب و فضلای فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت از توابع استان اصفهان، با حضور دکتر محمد صالحی، نماینده مردم این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه طلاب و فضلای فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت از توابع استان اصفهان، با حضور دکتر محمد صالحی، نماینده مردم این شهرستان ها در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

دکتر محمد صالحی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و رویکردهایش در کسوت نمایندگی، پیگیری مطالبات مردمی را مهمترین رسالت نماینده مجلس دانست و ضمن ارائه گزارشی از جذب اعتبارات استانی و کشوری برای محرومیت زدایی این شهرستان، ابراز داشت: متاسفانه تا همین چند سال پیش هیچ سرمایه گذاری به طور جدی در این منطقه ورود ننموده بود.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت به تاسیس نخستین شهرک رمز ارز دارای مجوز با ۱۲۰۰ دستگاه ماینر در این منطقه اشاره نمود و یادآور شد: شهرک رمز ارز فریدن، یکی از مزارع بزرگ رمز ارز در کشور است.

محمدصالحی در پاسخ به نگرانی ها در خصوص تامین برق شهرک رمز ارز، اظهار داشت: شهرک رمز ارز فریدن متعهد شده است که در صورت کمبود برق در شبکه سراسری کشور از مدار خارج شود، همچنین با توجه به وجود نیروگاه برق ۴۰۰ کیلوولت در منطقه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت امنیت سرمایه گذاری را نخستین و مهمترین پایه جذب سرمایه‌دار برای سرمایه گذاری در منطقه توصیف نمود و خاطرنشان ساخت: توسعه ظرفیت های بیمارستانی از جمله اقدامات جدید در بهبود روند بهداشت و درمان این منطقه بود که با حمایت های وزارت بهداشت و درمان تقویت گردید.

محمدصالحی ضمن اشاره به پیشرفت چشم گیر ساختمان اورژانس بیمارستان شهرستان فریدن، از تکمیل ساختمان بیمارستان شهید رجایی داران و تکمیل و ساخت درمانگاه تخصصی شهرستان فریدون شهر خبر داد و اذعان داشت: تکمیل درمانگاه شهرستان چادگان، تنها بخشی از اقدامات اخیر دولت انقلابی و مردمی است؛ اعتبار اولیه برای ساختمان بیمارستان بوئین میان دشت و آغاز فرایند ساخت آن از جمله اقدامات جدید این منطقه است.

وی گزارشی از همراهی و همدلی همگانی مسئولان شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت، ارائه نمود و ابراز داشت: ایجاد دلگرمی و حمایت و صیانت از اعتماد مردم نخستین اولویت مسئولان در پیگیری فعالیت‌های خدمات رسانی است.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که همه مسئولان استان تمام توان و همت خود را برای برطرف سازی مشکلات و دغدغه های مردم به کار گرفته اند، خاطرنشان ساخت: آزاد سازی زمین های اطراف سد زاینده رود از دیگر رویکردهای مسئولان است.

محمدصالحی ضمن اشاره به گستره ۳۵۰ پرونده حقوقی در حوزه منابع طبیعی این منطقه، اظهار داشت: نزدیک به ۲۰۰ مورد آن این پرونده‌ها توسط نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی پیگیری می گردد.

گردهمایی طلاب فریدون‌شهری مقیم قم برگزار شد

فعالیت های گروه های جهادی در ساخت جاده و اعطای مجوز ها برای پیگیری ساخت و سازها و جاده سازی ها از دیگر موضوعات نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی بود.

وی بحث تامین آب آشامیدنی در روستاها، اصلاح شبکه آب رسانی و ادامه طرح بهارستان را از دیگر موضوعات پیگیری نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی دانست و ضمن ارائه گزارشی از تکمیل طرح راه آهن فریدن، و سابقه ۲۵ ساله این طرح از ورود بخش خصوصی برای تکمیل سازی آن خبر داد.

محمدصالحی در ادامه با بیان این که تا زمانی که شهرک‌های صنعتی را فعال نسازیم، در جذب سرمایه و ارائه خدمات عام المنفعه و پیگیری رویکردهای خیریه با مشکلات مادی روبرو خواهیم بود، اظهار داشت: شهرک صنعتی داران از جمله شهرک‌های صنعتی است که در دو سال اخیر جهش فوق العاده ای داشته است، بخش قابل توجهی از سازه‌های صنعتی این شهرک تکمیل شده است.

وی با بیان این که شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در جذب تسهیلات اشتغال آفرین بنیاد برکت بسیار ضعیف عمل نموده اند، در پاسخ به سوال طلاب که کار نماینده قانون گذاری و نظارت بر رویکردهای اجرایی است، اظهار داشت: متاسفانه در بسیاری از مراجعات مردمی به دفتر نماینده، پیگیری دغدغه ها و مشکلات اداری و اجرایی، بخش اعظمی از مطالبات مردمی را به خود اختصاص می دهد.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود بر اهمیت تقویت نظارت‌های اداری در تمام ابعاد زیستی حکمرانی اجتماعی اشاره نمود و ابراز داشت: تکمیل ورودی شهرستان داران از سمت غرب و آغاز طرح بهسازی مسیر سمت شرق از جمله طرح های جدید این منطقه است.

گفتنی است در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین دوست محمدی، نماینده طلاب فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت نیز خیرمقدم گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha