شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(س) کلاردشت گفت: دوره آموزشی پرورش سبزیجات سالم، با همکاری جهاد سازندگی شهرستان در مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) کلاردشت ‌برگزار گردید.

خانم طیبه محمودبابوئی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) کلاردشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از برگزاری دوره آموزشی پرورش سبزیجات سالم در روز یکشنبه با همکاری جهاد سازندگی شهرستان و به همت هیأت أمنا برای طلاب این مدرسه خبرداد و گفت: این دوره در راستای توانمندسازی و مهارت آموزی طلاب و تحقق شعار سال با عنوان مهار تورم و رشد تولید برگزار شد که در آن طلاب با کشت سالم انواع سبزیجات، روش های کنترل علف های هرز و نحوه آبیاری سبزیجات آشنا می شوند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری دوره، تقویت روحیه خودباوری در طلاب، ایجاد انگیزه تولید در جهت ارتقاء معیشت خانواده، کاهش هزینه ها، تولید محصول سالم و تأمین سلامت جامعه است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(سلام الله علیها) کلاردشت بیان کرد: طلاب می توانند با بهره گیری از سخنان اهل بیت(علیهم السلام) مبتنی بر کار و تولید، با تلاش و فعالیت عملی خود، فرهنگ تولید و کار را در بین مردم رواج داده و تقویت نمایند.

313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha