پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
رضا نوری

حوزه/حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با اشاره به نقش اصناف در اقتصاد جامعه، گفت: اصناف و بازاریان نقش برجسته‌ای در تحقق شعار سال دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی امروز در دیدار با رئیس اتاق اصناف بجنورد، اظهار داشت: نقش اصناف در جنگ اقتصادی دشمن، تأمین آرامش در بازار و مهار تورم غیر قابل‌ انکار است.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان با تمام امکانات خود وارد میدان شده و تلاش می‌کنند از نظر اقتصادی ایران را به چالش بکشند این اصناف و بازاریان هستند که با عملکرد خود می‌توانند نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری اضافه کرد: دشمنان در اتاق‌های فکر خود با صرف هزینه‌های گزاف تلاش می‌کنند ایران را به‌زانو در بیاورند که تاکنون موفق نشده‌اند.

وی ادامه داد: آن‌ها این بار اقتصاد کشور را نشانه گرفته و با ایجاد جنگ اقتصادی تلاش می‌کنند به اهداف خود برسند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: دشمنان بعد از شکست اهداف خود در زمینهٔ تضعیف ارزش‌های اسلامی جامعه دست به حربه‌های گوناگون اقتصادی و فرهنگی زدند.

وی با تأکید بر اهمیت هوشیاری مردم و اصناف و بازاریان، خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان به‌عنوان بازوی توانمند دستگاه‌های اجرایی باید هوشیار بوده و فریب توطئه‌های از پیش طراحی‌شده دشمنان را نخورند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری افزود: اصناف و بازاریان باید برای کاهش مشکلات اقتصادی جامعه با مسئولان همکاری کرده تا آن‌ها بتوانند مشکلات معیشتی مردم را حل کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر توجه جدی مسئولان اقتصادی برای رفع مشکلات اصناف، کسبه و بازاریان، گفت: مسئولان هم در مقابل اصناف وظایفی بر عهده‌ دارند؛ آن‌ها باید برای رفع مشکلات اصناف و بازاریان تلاش کنند تا کسبه با آرامش خاطر بیشتری به فعالیت بپردازند

در استان خراسان شمالی ۳۶ هزار کسبه و در بجنورد ۱۶ هزار کسبه مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha