سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
کد خبر: 1087726
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
برگزاری کرسی آزاداندیشی در مدرسه علمیه بوشهر

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری دوازدهمین کرسی آزاداندیشی در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر خبر داد.

حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به برگزاری دوازدهمین کرسی آزاداندیشی در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر با موضوع «نقش حضرت علی(ع) از رحلت پیامبر(ص) تا پایان خلافت ابوبکر»، اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، این کرسی آزاداندیشی امروز با حضور اساتید حوزوی و دانشگاهی، کادر اجرایی و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه دکتر حسن جوادی‌نیا استاد دانشگاه فرهنگیان به عنوان ارائه دهنده و دکتر رضا دشتی استاد دانشگاه آزاد اسلامی و حجت الاسلام محمد عوض پور استاد حوزه علمیه بوشهر به عنوان ناقد حضور داشتند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه سلسله کرسی‌های آزاداندیشی توسط پژوهش سرای حوزه علمیه استان برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود، گفت: در سال تحصیلی جاری تا کنون ۱۲ کرسی آزاداندیشی در مدارس علمیه یا دانشگاه‌ها برگزار و استقبال خوبی از آن به عمل آمده است.

حجت الاسلام نعمتی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کاربردی شورای عالی انقلاب فرهنگی، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها است که بعد از برگزاری کرسی به ارائه دهندگان و ناقدین گواهی علمی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کارشناس IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    کرسی آزاد اندیشی در حوزه!!!!!!!!!!!