چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
کد خبر: 1088336
۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
حجت الاسلام کاظمی

طی حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام غلامعلی کاظمی به ریاست اداره تبلیغات شهرستان قشم منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، ظهر امروز چهارشنبه ۳ خردادماه در جلسه شورای اداری شهرستان قشم، حجت الاسلام غلامعلی کاظمی به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان معرفی شد.

حجت الاسلام کاظمی رئیس جدید تبلیغات اسلامی قشم از دانش آموختگان سطح ۴ حوزه علمیه قم و با سابقه تحصیلات دانشگاهی کارشناسی ارشد از دانشگاه معارف می باشد.

مسئول گروه تبلیغی انصارالشهدا قم به مدت ۵ سال، استاد یار مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان به مدت ۱ سال، کارشناس تقریرات بخش خارج به مدت ۱ سال، جانشین فرهنگی قرارگاه تاکتیکی جبهه البوکمال به مدت ۱ سال، مسئول اعزام روحانیون راهیان نورکل کشور به مدت ۱ سال، عضویت در کمیته تخصصی راویان فتح کشور به مدت ۱ سال، مسئول کاروان راهیان نورجنوب کشور به مدت ۱ سال از جمله سوابق او می باشد.

در کارنامه حجت الاسلام کاظمی، مبلغ فرهنگی نیروهای حشد در جبهه سامرا به مدت ۱ سال، جانشین کانون فرهنگی دانش آموزی سلمان فارسی به مدت ۱ سال، مسئول نمایندگی لشگر زینبیون سوری به مدت ۱ سال، مسئول فرهنگی جبهه المیادین به مدت ۱ سال، نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه شرق به مدت ۲ سال، مدیر آموزش فرهنگی عقیدتی بصیرت دمشق به مدت ۲ سال و از روحانیون و مبلغین با سابقه بیش از ۱۲ سال در هرمزگان بوده است.

همچنین در این جلسه از زحمات حجت الاسلام غلامی رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی قشم تقدیر و تشکر شد.

«کاظمی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم  شد

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم نیز در جلسه ای معارفه حجت الاسلام غلامعلی کاظمی و تودیع حجت الاسلام احمدغلامی که در دفتر امام جمعه شهرستان قشم نیز برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت، اظهار داشت: دهه کرامت فرصت بسیار ارزشمندی است که افراد درون جامعه رفتار کریمانه را در همه ابعاد از جمله در حوزه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تمرین کنند.

وی افزود : اگر در جامعه ما رفتار کریمانه با نظم و شکلی که به تأسی از اهل بیت علیهم السلام و به ویژه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) انجام گیرد. مشکلات فراوانی حل می‌شود.

امام جمعه قشم با بیان اینکه در حوزه تبلیغات بستر سازی امری مهم و کاربردی است، عنوان کرد : ارتباط با جوانان و نوجوانان، استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و حضور فعال در فضای مجازی برای اقناع امری بسیار مهم و ضروری می باشد.

به گفته ای حجت الاسلام حاجبی، یکی از کاهای مهم و ارزشمند در جزیره قشم بحث تبلیغ گردشگری است زیرا تنوع حوزه تبلیغی فراوان است.

وی با توضیح اینکه تبلیغات اسلامی عمود خیمه در بحث تبلیغ است بایستی کمبود ها در برخی از مسائل مانند خانه های عالم مشکلات سخت افزاری مساجد و وجود روحانی تبلیغی در قشم امری ضروری و نیازمند تبلیغ است.

«کاظمی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم  شد

حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز سوم خرداد و دهه کرامت، اظهار داشت : فضای مخاطب بایدبه گونه ای باشد که تولید فکر و اندیشه از آن در جامعه ارائه شود.

وی گفت : تبلیغات اسلامی به عنوان بازوان اجرایی و همیاری در محور اجتماعی برای دفاتر نهاد امامت جمعه نقش بسزایی را ایفا می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با توصیه به رئیس جدید اداره تبلیغات قشم خاطرنشان کرد: از تمامی ظرفیت های خاص این شهرستان در حوزهای مختلف با چاشنی خلاقیت به دنبال حل و رفع مشکلات اجتماعی باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    1 0
    خوبه از نیروی جوان استفاده کردن امیداست ماییه جهش فرهنگی وبرکت شود
  • فاطمه زعیم باشی IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
    0 0
    انشالله که ایشان بتوانند با ارشاد وبالا بردن سطح دانش دینی نسل جوان وآگاهی دادن به آنها خصوصا آشنایی جوانان با قرآن که نور وهدایت است وافراد زیادی با خواندن این کتاب که سخنان خداوند با مخلوقاتش است مسلمان شده اند در سرتاسر جهان ما نیز ترجمه قرآن را خوانده واز آن پند گرفته واز کسانی نباشیم که به محض مشاهده عذاب الهی تقاضای برگشت وجبران کنیم که برگشتی در کار نیست جاودانه در بهشتی که از زیر درختانش نهر ها جاری است آنجا نعمت و حیات ابدی است واین بهشت پاداش کسی است که خود را از گناه وبدیها دور نگه دارد بهتر است یا آن کس که به آیات ما کافر شدند بزودی آنها را در آتشی وارد می کنیم که هر گاه پوست‌های تن‌شان در آن بریان گرددوبسوزد پوست‌های دیگری به جای آن قرار می دهیم تا کیفر الهی را بچشند خدا توانا وحکیم است قرآن کریم آیا کسی که سخنان خدا را در باره بهشت وجهنم بخواند حاضر است گناه بکند وجاودانه در عذاب دوزخ سوخته زجر بکشد مسلما خیر وبا خوب زندگی کردن بهشت را ترجیح وجامعه اصلا ح می شود خدا در قرآن حجاب را بیان وواجب شده وبی حجابی گناه وحق الناس وموجب عذاب الهی است