جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
ز

حوزه / مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه منطقه کاشان به تفاوت روحانیت زمان طاغوت با زمان فعلی اشاره کرد و با بیان اینکه با آمدن امام راحل، اسلام، دین، روحانیت و حوزه‌های علمیه بیدار شدند، گفت : روحانیت باید درهدایت جامعه و ترویج مبانی اسلامی به وظیفه خودش عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمد حسین حلاجی مفرد مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه منطقه کاشان، امروز در مراسم گرامیداشت دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) برزک، اظهار داشت: برای تبدیل شدن به یک عنصر فعال در جامعه، باید توکل به خدا داشته باشیم.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه منطقه کاشان با بیان اینکه ۲۲ هزار اسیر در فتح خرمشهر از دشمن گرفتیم، گفت: انتقال این تعداد اسیر به مرکز ایران کار سختی بود که با توکل به خدا انجام شد.

حجت الاسلام حلاجی مفرد، به نگرانی بعضی از طلاب مدارس علمیه پس از فارغ التحصیلی اشاره کرد و با بیان اینکه روحانیت از محبوبیت زیادی نزد مردم برخوردار است، یادآور شد: محبوبیت روحانیت در خیرخواهی و انجام رسالت دینی که پیامبراکرم (ص) و اهل بیت(ع) بر دوش آنها قرار داده می‌باشد.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه منطقه کاشان، به تفاوت روحانیت زمان طاغوت با زمان فعلی اشاره کرد و با بیان اینکه با آمدن امام راحل، اسلام، دین، روحانیت و حوزه‌های علمیه بیدار شدند، یادآور شد: روحانیت باید در هدایت جامعه و ترویج مبانی اسلامی به وظیفه خودش عمل کند.

حجت الاسلام حلاجی مفرد با بیان اینکه طلبه نباید با توهین دیگران دست از رسالت دینی خود بردارد، گفت : روحانی که با چهار فحش دست از رسالت دینی خود بر دارد، باید بداند که راه را اشتباه آمده است.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه منطقه کاشان در پایان این مراسم با شرکت در نشست اساتید و طلاب پاسخگوی سولات آنها بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha