جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
ظ

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از طراحی و انتشار پوستر شهدای کاشانی عملیات بیت‌المقدس خبر داد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان ، از طراحی و انتشار پوستری به مناسبت چهل و یکمین سالروز شهادت غرور آفرین شهدای عملیات بیت‌المقدس و سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد.

محمد علی فرجی به نقش و جایگاه شهدا در الگو سازی مناسب در جامعه به ویژه در جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: همزمان با فرارسیدن سوم خرداد ماه، پوستر شهدای کاشانی عملیات بیت‌المقدس به سفارش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان توسط سید محمد مهدی سیدی، هنرمند کاشانی طراحی و منتشر شده است.

وی در رابطه با طراحی این پوستر افزود: این پوستر با بهره‌گیری از تصاویر ۱٠۵ شهید کاشانی عملیات بیت المقدس در ابعاد ۵۰ در ۷۰ طراحی شده است و در این پوستر تصویری از بخشی‌های مسجد جامع خرمشهر به همراه تصویری از رزمندگان اسلام و بخش‌هایی از مسجد الاقصی دیده می‌شود.

فرجی با بیان اینکه این طرح در قالب بنر روی سازه‌های تبلیغاتی شهر نصب شده است، خاطر نشان کرد: بعد از طراحی و چاپ، این اثر تولیدی علاوه بر اینکه در اختیار اداره‌ها و ارگان‌ها قرار گرفت در تابلوهای اعلانات سطح شهر و مساجد نیز نصب شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha