پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
جلسه طلاب و فضلای نایین، خور و بیابانک

حوزه/ انتخابات شورای مرکزی جامعه روحانیت شهرستان خور و بیابانک با رأی طلاب و فضلا برگزار شد و اعضای آن انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه طلاب و فضلای نایین، خور و بیابانک با موضوع انتخابات هیئت رئیسه جامعه روحانیت شهرستان خور و بیابانک برگزار شد.

حجت الاسلام اسدالله رئیسی، نماینده طلاب و فضلای نایین و خور و بیابانک در ابتدای گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر را پشت سر گذاشتیم و رهبر معظم انقلاب در سخنان خود بیان کردند خرمشهرها در راه است و طلاب و فضلا باید همچون گذشته آتش به اختیار در خدمت اسلام، نظام و رهبر انقلاب باشند.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه، انتخابات شورای مرکزی جامعه روحانیت شهرستان خور و بیابانک برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در چند سالی که هیئت رئیسه فعلی مسئولیت داشتند، خدمات مناسبی را ارائه کرده و وظایف مصوب را به خوبی انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده طلاب و فضلای نایین و خور و بیابانک ابراز داشت: شورای مرکزی جامعه روحانیت شهرستان خور و بیابانک متشکل از رئیس شورای مرکزی، دو نائب رئیس، دو منشی، مسئول روابط عمومی و مسئول مالی است که اعضای آن با رأی طلاب و فضلا در این جلسه انتخاب خواهند شد.

انتخابات شورای مرکزی جامعه روحانیت شهرستان خور و بیابانک برگزار شد

گفتنی است: پس از برگزاری انتخابات، حجج اسلام احمد رئیسی، سید حسن قاضوی، ابوالحسن رئیسی، سید ابوالقاسم نبوی، سید جلیل قاضوی، سید جواد قاضوی، اسدالله رئیسی، سید علی قاضوی و حامد عنایت به عنوان اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت شهرستان خور و بیابانک انتخاب شدند.

انتخابات شورای مرکزی جامعه روحانیت شهرستان خور و بیابانک برگزار شد

انتخابات شورای مرکزی جامعه روحانیت شهرستان خور و بیابانک برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha