دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
آغاز به کار ۶ مرکز تخصصی خانواده و جمعیت در استان قم

حوزه/ همزمان با دهه کرامت، ۶ مرکز و قرارگاه تخصصی «خانواده و جمعیت» در استان قم با حضور معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با دهه کرامت و با حضور معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم، ۶ مرکز و قرارگاه تخصصی خانواده و جمعیت استان قم به همت معاونت اجتماعی سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) افتتاح شد.

ابوالقاسم معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم در حاشیه افتتاح قرارگاه جهادی جمعیت و خانواده استان گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات قرارگاه برای فرهنگ‌سازی در مسأله جوانی جمعیت، بایستی بر اساس میزان اثرگذاری فعالیت‌ها در بین عموم مردم انجام شود.

وی عنوان کرد: آموزش خانواده‌ها در راستای فرهنگ فرزندآوری، ازدواج آسان و تربیت درست فرزندان بر اساس آموزه‌های دینی، با استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های مردمی و تولیدات رسانه‌ای موثر از اهمیت بالایی برخوردار است که باید در اولویت برنامه‌های مجموعه‌های فعال و مرتبط با موضوع خانواده و جمعیت قرار بگیرد.

مرکز رسانه فرهنگی اجتماعی «حمراه»، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی خانواده مهر مرکزی، قرارگاه جهادی تخصصی جمعیت و خانواده «امیرالمومنین علی علیه‌السلام»، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی خانواده مهر شهر پردیسان و دبیرخانه مرکزی خانواده مهر کل کشور، مجموعه مراکز فعال اجتماعی و فرهنگی هستند که در استان قم همزمان با دهه کرامت، فعالیت رسمی خود را آغاز کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha