جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 1090318
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰
امام خمینی

حوزه/ امام جمعه اهل سنت بندر سیراف گفت: امام راحل(ره) خودشان را خدمتگزار مردم می دیدند. ایشان فقیه، اصولی، فیلسوف، عارف و معلم اخلاق، ادیب و شاعر بود.

شیخ حسین افروز امام جمعه اهل سنت بندر سیراف ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام راحل(ره) خود را خدمتگزار مردم می دیدند. ایشان فقیه، اصولی، فیلسوف، عارف و معلم اخلاق، ادیب و شاعر بود.

وی ادامه داد: از دیدگاه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای یکی از برترین چهره هایی که تاریخ بشریت به خود دیده، شخصیت متعالی امام خمینی(ره) است.

شیخ افروز، قیام امام خمینی(ره) را علیه ظلمت ها دانست و گفت: در میان رهبران سیاسی جهان تا به امروز کمتر شخصی به جامعیت امام خمینی(ره) بروز نموده است.

حضرت امام(ره) بر وحدت اصرار داشت

شیخ جابر ذعاب امام جمعه اهل سنت جزیره جنوبی نیز در ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: خداوند متعال در هر عصری برای مردم شخصیت حکیم و پارسا و متقی قرار می دهد که بیانگر اصول و مبانی زندگی اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: یکی از رازهای پیشرفت اسلام و مسلمانان، وحدت و یکپارچگی است که حضرت امام بر این مقوله اصرار داشتند و عملاً خواستار احیای آن بودند که نمونه بارز آن هفته وحدت است.

امام جمعه اهل سنت جزیره جنوبی ابراز امیدواری کرد که روز به روز مسلمانان با وحدت و انسجام، قدرت خودشان را تقویت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha