پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام آبدار نماینده طلاب مینودشت

حوزه/ نماینده طلاب مینودشت گفت: نعمت وجود رهبر معظم انقلاب برای ما از بزرگترین الطاف الهی است که باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام آبدار طی گفت و گویی به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: امام خمینی (ره) حقیقتی همیشه جاوید درآسمان اندیشه هاست و آرمان های ایشان رو به پیشروی است و امام خامنه ای به عنوان ناخدای کشتی انقلاب با حراست تمام عیار خود اجازه نداده اند لحظه ای فکر کنیم امام در میان ما نیست.

وی ابراز داشت: امام راحل، زییاترین چهره موجه در میان جهان اسلام بعد از حضرات معصومین سلام الله علیهم است و با نفس مسیحایی خود تحولی در تاریخ ایران ایجاد نمود که در باورها نمی گنجید.

مسئول دفتر قرارگاه حوزه انقلابی، جریان شناسی را از شاخصه های مکتب امام برشمرد وگفت: مصداق این روایت امام صادق علیه السلام که فرمودند: « العالِمُ بِزَمانِهِ لا تَهجُمُ عَلَیهِ اللَّوابِس» امام خمینی (ره) می باشند.

نماینده طلاب و فضلای مینودشت خاطرنشان ساخت: باید با تدوین برنامه های مختلف در شناخت ابعاد علمی و فکری امام خمینی (ره) در میان نسل جوان بکوشیم و زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم سازیم، چراکه انقلاب اسلامی، مقدمه ظهور امام زمان (عج) است.

حجت الاسلام آبدار به جایگاه حضرت آیت الله خامنه ای اشاره کرد و گفت: نعمت وجود رهبر معظم انقلاب برای ما از بزرگترین الطاف الهی است که باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

وی ادامه داد: حوزه های علمیه و شاگردان مکتب امام صادق (علیه السلام)، امام راحل و رهبر معظم انقلاب را حجت خدا بر خود می دانند و دشمنان این نظام و انقلاب باید بدانند که طلاب و فضلا با امام و ولایت عهدی دیرین دارند.

مسئول دفتر قرارگاه حوزه انقلابی مجمع نمایندگان طلاب در پایان بیان داشت: سالگرد امام راحل، یادآور حضور میلیونی مردم وظیفه شناس ایران اسلامی در تشییع پیکر پاک آن امام همام است و این مراسم همچنان باید زنده بماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha