پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تبریز

حوزه/ دبیر بین‌المللی بنیاد غدیر در آذربایجان‌شرقی گفت: برای شناخت شخصیت امام راحل راه های متعددی وجود دارد که بهترین، آسان ترین و راحت ترین راه شناخت آثار و رجوع به آثار ایشان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام ولایی دبیر بین‌المللی بنیاد غدیر در آذربایجان‌شرقی، امروز در مراسم بزرگداشت ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینـی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد که با حضور دانشگاهیان و اقشار مختلف در مسجد بزرگ دانشگاه تبریز برگزار شد، گفت: برای شناخت شخصیت امام راحل(ره) راه های متعددی وجود دارد که بهترین، آسان ترین و راحت ترین راه شناخت آثار و رجوع به آثار مختلف امام(ره) است.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلابی اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و با شکل گیری بیداری اسلامی در منطقه، تمدن نوین اسلامی در حال شکل گیری است که در این ارتباط کشورهای نظام غربی و آمریکا برای حفظ و حاکمیت نظام لیبرال دموکراسی در جهان با توطئه های مختلفی از جمله ایجاد جنگ تحمیلی و تحریم، در صدد کنترل و از بین بردن انقلاب اسلامی ایران و جهان اسلام شدند.

دبیر بین‌المللی بنیاد غدیر در آذربایجان‌شرقی در ادامه افزود: امروز دشمنان به شکست های خود در برابر انقلاب اسلامی ایران اعتراف کرده و اذعان میکنند که بسیاری از مشکلات آمریکا و افزایش سقف بدهی دولت این کشور به خاطر مقابله با ایران و جهان اسلام بوده است.

به گفته حجت‌الاسلام ولایی، امام خمینی(ره) با تربیت افراد انقلابی و تاثیرگذاری همچون شهید مطهری، شهید بهشتی، و ... پایه های انقلاب اسلامی را بنا نهادند و امروز نهضت انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری در جهت تحقق آرمان های انقلاب و امام راحل(ره) ادامه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha