دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تأکید بر اینکه در دعاها یک چیز را از خدا بخواهید و آن حُسن عاقبت است، گفت: راه دشوار است و فراز و فرود بسیار، بنابراین باید به خدا پناه برد و از خدا حُسن عاقبت خواست، بهترین حُسن عاقبت، شهادت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان، امروز در همایش سالانه مدیران و فرماندهان انتظامی استان، ضمن اشاره به شهدای انتظامی اظهار داشت: شیعه با دو بال زنده است، اول بال سبز امید و انتظار، دوم بال سرخ، عشق به شهادت.

امام جمعه زنجان افزود: بندگان شایسته میراث‌دار حاکمیت روی زمین در پایان تاریخ هستند، الگوی نجات بخش این‌ها فردی است به نام حسین(ع)، اینها معتقدند حسین(ع) هرگز ذلت ندارد و پیروان حسین(ع) بر این باورند که آرمان‌های اسلام بن بست ندارد و اگر بن بستی باشد، آن را با خون خود می‌شکنند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه در لحظه ورود به سالن، با انسان بزرگی رو به رو شدم که حالم را منقلب کرد، گفت: فاطمه هادی، یادگار شیرین زبان شهید هادی این موضوع را برای انسان یادآور می‌شود که در مقابل شهدا، اهداف، آرمان و نگاه آنها خیلی کوچک هستم.

امام جمعه زنجان اظهار کرد: وقتی که فرزند شهید هادی پیامی را خطاب به پدرش خواند این نکته به ذهنم رسید که این بود که شهید "بهشتی" به ما گفت: "هر کسی برای شغل آمده است برود، ما باید بدانیم عمامه سرمان کفن ما است" و لذا ارتقا معنویت، اقتدار، قدرتمندی، هوشیاری، اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه اجتماعی شما است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی تصریح کرد: هنگام ارتحال آیت الله طالقانی یک جمله فرمودند؛ " عمر طولانی این عیب را دارد که هر روز در فقدان عزیزی عزادار است". این راهی است که همه ما برگزیده‌ایم دیر یا زود.

وی با تأکید بر اینکه در دعاها یک چیز را از خدا بخواهید و آن حُسن عاقبت است، گفت: راه دشوار است و فراز و فرود بسیار که همراه با تلخی و سختی است، بنابراین باید به خدا پناه برد و از خدا حُسن عاقبت خواست، بهترین حُسن عاقبت، شهادت است و چون بنده هستیم، به خدا واگذار می‌کنیم و می‌گوییم هر چه خدا کند، شیرین بُوَد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان توجه به خانواده‌ها و فرزندان نیروی انتظامی و ارائه آموزش‌های دینی و معرفتی و دارآلقرآن را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: امروز بزرگترین اعتماد برای شما، خدمت صادقانه است، خدمتی که نیروی انتظامی دارد، سند روشن قدرت، رفتار و فداکاری شما است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha