شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
امر به معروف

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر راهکاری موثر برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان امروز در نشست با دبیران امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان لرستان، با اشاره به اینکه باید با تبلیغ مستمر و هدفمند در راستای احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنیم، اظهار داشت: ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر راهکاری موثر برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: در جامعه همه نسبت به رفتار و اعمال هم مسئول هستند و باید با در نظر داشتن شرایط انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در راستای اشاعه این مهم در جامعه گام برداریم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، با تأکید بر اینکه این فریضه باید مستحکم و در عین حال با آرامی در جامعه پیاده شود، خاطرنشان کرد: ارائه برنامه‌های تبلیغی و ترویجی باید در دستور کار دبیران امر به معروف و نهی از منکر در ادارات قرار گیرد.

حجت الاسلام مهدوی‌نیا با اشاره با اینکه نظارت عمومی بر اعمال و رفتار همدیگر در جامعه عاملی مهم برای رسیدن به عدالت و کمال محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مبانی، شرایط و همچنین برکات و فواید انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید برای مردم تبیین و تشریح شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha