دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
شهید مدافع امنیت محمد قنبری

حوزه / مکان و زمان مراسم تشییع و تدفین شهید مدافع امنیت محمد قنبری در اهواز و شهرستان باغملک باحضور مسئولان استانی و شهرستانی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم تشییع شهید مدافع امنیت محمد قنبری که در درگیری با معاندین در حادثه تروریستی ایذه به درجه رفیع شهادت نائل شد، روز دوشنبه ۲۲ خردادماه، ساعت ١٨ در محل فرماندهی فراجا استان خوزستان برگزار می‌شود، همچنین پیکر پاک این شهید راه امنیت سه شنبه ساعت ١٠ صبح در شهرستان ایذه و سپس ساعت ١٦ در باغملک تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

شهید مدافع امنیت محمد قنبری دارای ۵ فرزند (۴دختر و یک پسر) می‌باشد که روز گذشته در راستای برقراری امنیت و در درگیری با معاندین در حادثه تروریستی ایذه به شهادت رسید.

پیام تسلیت "علی اکبر حسینی محراب" استاندار خوزستان

بسم الله الرحمن الرحیم

” ولاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون”

شهادت مجاهدانه، شهید سروان محمد قنبری از شهدای راه تأمین نظم و امنیت جامعه، مایه تألم و تأثر فراوان شد، یاد و خاطره این مامور سرافراز و شهید مدافع حریم امنیت که جان خود را در راه ایجاد نظم و آرامش و مبارزه با اخلال‌گران امنیت جامعه در شهرستان ایذه در طبق اخلاص گذاشت، در خاطر مردم قدرشناس جاودانه خواهد ماند.

بی‌تردید درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر این شهدای گرانقدر، بالنده‌تر و باشکوه‌تر گشته و دشمنان کوردل ایران اسلامی، در دستیابی به آرزوی عبث خود برای دسیسه‌چینی به منظور ضربه زدن به نظام مقدس و میهن عزیزمان، همچون همیشه مأیوس و درمانده خواهند شد.

اینجانب شهادت این مدافع حریم امنیت وطن را به حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم شریف استان خوزستان و صیدون و خانواده بزرگوارش صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند سبحان برای این شهید والا مقام، رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرم و داغدار ایشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

پیام تسلیت سرتیپ پاسدار میر فیضی فرمانده انتظامی استان خوزستان

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

عروج سبک‌بالانه شهید مدافع وطن سرگرد "محمد قنبری" به جوار قدسی حضرت حق را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (روحی لتراب مقدمه الفداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده محترم آن شهید عزیز تسلیت و تهنیت عرض می‌نمایم.

شهادت اقبال بلندی است که تنها شامل شایستگانی چون او می‌شود و خوشا به حال آنانی که عطای دیبای فاخر دنیا را به ردای باقی آخرت بخشیده و در جوار معشوق به رستگاری نائل می‌شوند.

خدا را شاکریم که فرهنگ شهادت را که بالاترین مقام نزد آستان احدیت است بر ما ارزانی داشت و به پاس این مسیر ارزشمند که برگرفته از فرهنگ بزرگ عاشوراست، تداوم و اقتدار انقلاب اسلامی ایران هر روز بیش از گذشته نمایان می‌شود.

امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی‌ادعایست که در اقصی نقاط کشور از امنیت و کیان ایران اسلامی همچون جان گران‌بهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده این شهید والامقام و مردم شهید پرور و ولایتمدار استان خوزستان صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای این شهید عزیز از خداوند متعال مسألت می‌نمایم، بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع از امنیت ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha