پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
صسی

حوزه / امام جمعه کاشان گفت: کاشان شهر گردشگری است و شاید گردشگران موقع ظهر یا مغرب نتوانند در مسجدی حاضر شوند لذا نمازخانه شهری در پارک‌ها یا مساجد شبانه روزی در کاشان باید مورد توجه قرار بگیرد تا اگر مسافری بعد از ساعات اولیه اذان وارد شهر شد امکان اقامه نماز در مکان مناسب برای او فراهم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در دیدار با سرپرست شهرداری کاشان ضمن آرزوی توفیق خدمتگزاری مسئولان به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار داشت: اگر بیشترین ساعت کاری را داشته باشیم اما اخلاص نباشد، چیزی در کارنامه اعمال ما ثبت نمی شود که در روز قیامت برای ما مفید باشد تا محضر الهی ارائه کنیم.

امام جمعه کاشان ادامه داد: اگر می خواهیم کار برای ما در برزخ و قیامت آسان شود باید علاوه برحُسن خلق و کارخوب، خدمت به مردم نیز برای رضای خداوند متعال انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی برلزوم راه اندازی نمازخانه های شبانه روزی در پارک های کاشان تأکید کرد و گفت: کاشان شهر گردشگری است و شاید گردشگران موقع ظهر یا مغرب نتوانند در مسجدی حاضر شوند لذا نمازخانه شهری در پارک‌ها یا مساجد شبانه روزی در کاشان باید مورد توجه قرار بگیرد تا اگر مسافری بعد از ساعات اولیه اذان وارد شهر شد امکان اقامه نماز در مکان مناسب برای او فراهم باشد.

امام جمعه کاشان برلزوم پوشش نوای اذان در کل شهر کاشان تأکیدکرد و افزود: شهرداری کاشان برای قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری که از دغدغه های مقام معظم رهبری است، تابلوهای تبلیغات فرزندآوری را در کنار مساجد نصب کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha