چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
ازدواج آسان

حوزه/ فرماندار شهرستان دشتستان گفت: در راستای ازدواج آسان همه دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند و به متولیان این حوزه کمک کنند، زیرا در هفته آتی قرار است در این مورد مراسماتی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان، روز گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان دشتستان در خصوص ازدواج آسان، اظهارداشت: در راستای ازدواج آسان همه دستگاه‌های اجرایی همکاری کنند و به متولیان این حوزه کمک کنند، زیرا در هفته آتی قرار است در این مورد مراسماتی داشته باشیم.

وی افزود: امروز باید ایمان، صداقت، راستگویی، عمل، جهاد و هرچیزی که در قامت یک مدیر می‌تواند تلألو پیدا کند، توسط مسئولان به افکار عمومی منعکس می‌شود.

بنافی گفت: این خوب نیست که مسئول فقط در مراسمات اداری در میدان باشد بلکه باید در میادین حضور داشته و حضورش موثر باشد و در تمام مراسمات شرکت کنند.

وی اظهار کرد: حضور در نماز جمعه‌ها و مناسبات دیگر از جمله عزاداری‌ها و راهپیمایی‌ها مهم است، در خصوص روز غدیر نیز باید حتما آن را منعکس کرد و این روز را گرامی بداریم.

فرماندار دشتستان با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در پایان امسال، اظهار کرد: ستاد انتخاباتی دشتستان شروع به کار کرده و همه دستگاه‌ها باید برای این اتفاق آماده باشند تا انتخابات هرچه پر شورتر برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha