سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
تصاویر / جلسه شورای سیاست‌گذاری دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان

استاندار همدان گفت: اول تیرماه، روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی نام گرفته است، رسالتی که توجه به آن در دنیای کنونی و با توجه به تهاجم فرهنگی استکبار، اهمیتی دوچندان یافته، چراکه دشمن در کمین فرهنگ و دین جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در پیامی به‌مناسبت روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی را رسالتی حساس در مقابله با تهاجم فرهنگی استکبار دانست.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

۵۰ سال وقت لازم است که هر روز یک قدم برای گسترش و تعمیق کار تبلیغاتی به پیش برداشته شود تا به تدریج به جایی برسیم که بر اساس آن بتوان حق قرآن عزیز، اسلام درخشان و ارزش‌های متعالی الهی را ادا کرد.

حضرت آیت الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

اول تیرماه، روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی نام گرفته است، رسالتی که توجه به آن در دنیای کنونی و با توجه به تهاجم فرهنگی استکبار، اهمیتی دوچندان یافته، چراکه دشمن در کمین فرهنگ و دین جهان اسلام است.

بی‌شک برنامه‌ریزی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی و تقویت تشکل‌های مذهبی که زمینه‌ساز ترویج معارف اسلامی و فرهنگ قرآنی است، سرمایه‌ای عظیم در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به شمار می‌آید.

اینجانب فرا رسیدن روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی را بر مبلغان دین و حافظان سنگر فرهنگ اسلامی که بیش از پیش همت خود را بر شناساندن گوهر اصیل معرفت حق مصروف داشتند تبریک و تهنیت عرض نموده، عزت روزافزون اسلام و اعتلای مسلمانان جهان را تحت عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و تأسی از منویات حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

علیرضا قاسمی فرزاد
استاندار همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha